Toch maar eerste fles geven?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Sabkesam, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabkesam

Sabkesam Actief lid

18 dec 2009
    127
    0
    0
    Jay is nu 3 maanden. En sinds een paar dagen krijgt ie zijn laatste fles rond 19.00-20.00 uur, hij slaapt dan door tot de volgende ochtend 9.00-10.00 uur. Als hij dan wakker is, loopt ie niet te "zeuren" om een fles. Toch geef ik zijn flesje dan rond 10.00-10.30 uur. Zou ik dit gewoon zo blijven doen of zou ik echt kunnen wachten op zijn verzoek? (aangezien hij dan waarschijnlijk pas rond 11.00 uur zijn eerste fles zou krijgen)

HIj krjigt nu trouwens 4x 180cc (+ 6 scheppen)

2. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    ik vind persoonlijk om 11uur wel erg laat.. dan zit er 15 uur tussen de flessen en hij is pas 3 maanden :$ ze kunnen daar heel duf van worden en dan geven ze niet meer snel aan dat ze honger hebben, ze zijn dan te slap om te gaan krijsen.. dus ik zou persoonlijk gewoon vroeg een fles geven hoor.

3. Sabkesam

Sabkesam Actief lid

18 dec 2009
    127
    0
    0
    Duf is ie zeker niet. Als ie wakker wordt, ligt ie heerlijk te brabbelen en te lachen in zijn bedje.

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Nou sem werd ook zo wakker en heeft ook een tijd gehad dat ie geen honger had als ie wakker word. Maar ik geef hem toch wel gelijk zijn flesje hoor anders zit er teveel tijd tussen en zo krijg je ook meer regelmaat wat erg handig is als ze dadelijk meer en anders gaan eten. Want dan heb je echt een onbijt,fruit,brood enz als je dan pas om 11 uur begint dan moet je er alles in proppen.

En waarschijnlijk is het ook maar tijdelijk dat ie zo lang slaapt. Sem heeft het ook een tijd gehad rond 3/4 maanden dat ie gewoon tot 10.00 sliep vanaf 20.00 nu word ie eigenlijk altijd tussen 8/9 wakker

Deel Deze Pagina