test 4 dagen te vroeg gedaan

Discussion in 'Zwanger worden' started by Irene, Feb 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,034
    0
    0
    Nu heb ik vandaag getest, 4 dagen voor NOD en deze was echt super negatief. Wat denken jullie, is er nog een kans dat het alsnog positief word, of kan ik het wel vergeten. Oh, ben echt verdrietig!

2. Irene

Irene Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,034
    0
    0
    Ik heb trouwens getest met Matcare.

3. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Tuurlijk kan je nog een positieve test krijgen. Je hebt nog 4 dagen tot je NOD. Niet je koppie nu laten hangen hoor het kan nog 2 kanten op.
    Ik duim voor je.

Knuffel, Bibu !

4. Mars

Mars Actief lid

Feb 11, 2007
    160
    0
    0
    Hoi Irene, Nog niet de moed opgeven hoor, een kennisje van mij had ook 4 dagen voor haar NOD negatief getest, en op haar NOD een mooie positieve test in handen. Ik ga voor je duimen hoor ;)

5. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hm, ik hoop voor je dat het alsnog positief kan uitvallen, ik heb vorige week getest en had een heeeeeeeeeel licht streepje, daarna negatief getest.... :(, voor jou is er dus nog hoop meid!

6. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Irene toch!
    mutsie! tuurlijk kan het nog posi zijn! ook al staat op die testen dat het kan..vaak is het nog echt niet posi rond die tijd

nog ff wachten!

*strooit wat geduld naar Irene*

7. Irene

Irene Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,034
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Ben ik toch weer wat gerustgesteld. Dat geduld kan ik inderdaad wel gebruiken Natasja ;) Maar het voelde gewoon zo :cry: toen ik net een negatieve test in handen had. En nog geeneens ochtendurine gebruikt. Maar nu ga ik echt wachten, zeker 4 dagen! Nogmaals bedankt meiden!

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    is ook klote..
    daarom test ik dus nie...ik wacht altijd gewoon tot ik ongie word hihihi als ik echt overtijd ga wil ik wel eens testen hihihi

9. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Hey Ireentje

Niet zo teleurgesteld zijn. Ten eerste kan het idd nog alle kanten op gaan en ten tweede hoeft het ook niet zo snel te lukken.
    Geduld is een schone zaak.

Succes!

10. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    geen idee waarom je dit ook bij de VK stelt (onze antwoorden zijn duidelijk genoeg toch?)

deze moet op slot. je mag niet dubbel posten.

Share This Page