Vanmiddag toch nog maar eens dat randjesfietsen uit geprobeert ( met het brommertje, want ik wordt gauw ongevoelig voor het andere werk ) Maar verder als 3 keer kom ik echt niet hoor.... Dan is het toch de 4de keer wel erg heftig. Moeilijk hoor om 8,9, of zelfs 10 keer te moeten stoppen.... Iemand tips?
Nope, ik redt dat echt niet, als ik T gevoel voel komen ben ik niet meer te houden hoor! Vind t knap van je dat t je t al 3x lukt.
hahaha dat randjes fietsen begint al een heel item te worden hahaha leuk ik heb het een keer gedaan was best lekker maar dat was het dan ook en of ik daarvan zwanger ben geraakt denk het niet maar je weet nooit
Ok, had ik het toch goed! Ik kan het opzich ook wel uitstellen, maar liever niet, vind het zonde als mijn vriend klaar zou zijn en ik ben daardoor niet geweest hihi!
Ik heb het deze maand ook geprobeert (3e keer over de rand gefietst) maar het is zeker niet makkelijk. en daarbij toen ik dan uiteindelijk de rand over mocht gaan was het nog niet eens meer prettig.
En nu wil ook ook weten hoe ik over de randjes moet fietsen, ik word wel heel erg nieuwsgierig wat voor codetaal dit is.....
Tsja, misschien eens beginnen met te vertellen waarom het na 3 keer niet meer lukt? En wat is "niet lukken"?
Drie keer is niet genoeg om een écht gigantisch verschil te voelen, maar dat het helemaal niet meer prettig is, is niet normaal. Dan heb je vast iets fout gedaan.