Zit echt met mij handen in het haar. Kathara was altijd moeilijk met het drinken van de melk, waardoor ze ook een groeiachterstand heeft opgelopen omdat ze gewoonweg te weinig dronk. Nu gaat dat redelijk dat drinken. Maar nu is ze op een leeftijd dat ze overmoet op vaster voedsel en das nu het probleem. Na 2-3 hapjes komt het eens zo snel er weer uit en Kathara is dan over de toeren. :w Het mondje is gewoon leeg als ik met het volgende lepeltje waar echt en heel klein beetje opzit, aankom. En dan komt alles eruit incl. wat er nog in de maag zat van eerdere melk :w Weet me geen raad meer, ze kan toch niet eeuwig op melk blijven leven....
Ik zou hiermee naar de dokter gaan. Ik heb wel eens zoiets gehoord en dan kan t maagklepje niet sluiten en spuugt ze t uit. Niet tobben maar ga naar t inloopspreekuur op t consultatiebureau of naar je huisarts. Je raakt er alleen maar gestrest van en de kleine ook en dan gaat t alleen maar van kwaad tot erger. Laat je niet kisten en niet wegsturen, dit is een serieuze klacht en ik proef dat je je al langer zorgen maakt en dat je nu helemaal 'de weg' kwijt ben op dat gebied Hou je taai
ik had dat ook in 't begin met noa.. ELKE keer als ik een nieuw smaakje probeerde kwam alles eruit.. alless wat dus niew was voor haar.. op een gegeven moment durfde ik alleen nog maar iets te geven wat ze kende.. zelfs haar melk kwam er afentoe uit.. alsof ze misselijk was.. maar op een gegeven moment was dit over... maja.. je voelt 'tzelf 't beste aan.. als je 't niet vertrouwd... naar de dokter gaan
Aan je banner te zien is ze nog geen 6 maanden... dus misschien is ze er nog gewoon niet aan toe? Het is niet erg als het weat langer duurt. Ook is het niet erg als ze met 1 jaar nog op 75% melk en 25% bijvoeding zit. Het is zeker in het begin ook BIJvoeding. Misschien een weekje of 2 laten rusten en het dan nog eens proberen?