Oké; discussie hier thuis. Vrouw zegt dat je kaas moet schaven over de breedte, dus als de kaas plat op tafel ligt vanaf de bovenkant. Ik vind dat het aan de smalle zijkant geschaafd moet worden omdat je dan veel meer kaas kan schaven. Wie doet wat?
Ik koop altijd rechthoekige blokken, dus schaaf aan de kant waar je meteen een mooi plakje krijgt. En anders zou ik de smalle kant schaven
Wat voor mijn gevoel de bovenkant is. En als ik het goed heb begrepen is dat de manier zoals jij het doet. Het laatste stuk wordt eigenlijk altijd opgeraspt over de pasta.
Aan de smalle kant. Vroeger thuis schaafden we altijd aan de platte kant, maar dan had je altijd van die vervormde plakken en hield je op het laatst zo'n grote platte flinter over. Zeer onpraktisch...
Ik schaaf altijd hoe het mij op dat moment het beste uitkomt Kom altijd later in de knoei door de irritante vorm die je dan overhoudt
Altijd de smalle kant. Het laatste stuk wat overblijft, wordt bij ons altijd in blokjes gesneden als tussendoortje. En bij die blokken kaas met een punt aan de bovenkant snijden we de bovenste laag eraf, daarna is hij plat en kan je gewoon plakjes maken. Wij kregen vroeger altijd dat bovenste stukje, was echt een feest
Aan de smalle kant beginnen wij. Zo komt echt de hele kaas op. Mijn ouders leggen hem plat. Resultaat is een verbogen kaasschaaf, 1/4 smijten ze uiteindelijk weg en je krijgt allemaal rare plakjes
Je snapt wel dat je titel het goed zal gaan doen in de 'antwoorden op basis van alleen topic titel' topic? Maar om antwoord te geven op je vraag: hier ook aan de smalle kant.
Hahaha ach, veel plezier er mee ik was zo opgefokt door de discussie hier dus heb niet eens nagedacht over die titel