Ik heb het de laatste dagen zo vreselijk warm 'snachts, is dit normaal ? word er soms wakker van.. ik ben 5 weken zwanger. de vorige keer had ik het alleen rond de innesteling.
Ik heb dat ook, iedereen loopt met een vest thuis en ik met een hemd. hahaha ik heb het dus de hele dag door.
Kan best kloppen hoor. Je lichaamstemperatuur stijgt iets als je zwanger bent. Toen ik zwanger was had ik het ook altijd warm terwijl ik eigenlijk best wel een koukleum ben.
Same here! Werd 's nachts wakker van warme voeten... Moest dan naar beneden om even over de koude vloer te lopen en dan snel weer naar bed.
Ik ook heb het overdag vaak koud en snachts kan ik niet slapen als ik in bed lig van de warmte! Gelukkig heb ik verder nog geen kwaaltjes...
Heb precies hetzelfde deze zw schap Vorige keer juist snachts nergens last van.. Nu warm en snel zweten
Wen er maar aan! Wordt nog erger, straks ben je echt een kacheltje. Ik zat zelfs in de winter in een t-shirt op kantoor hihi.
Ik heb het ook sinds 1,5 week (dus ook voordat het ineens veel warmer werd buiten). Ik ben een enorme koukleum en word nu 's nachts meerdere malen zwetend boven de dekens wakker. Niks voor mij... En soms zit ik overdag terwijl iedereen in de zon staat te puffen, te rillen van de kou ?!? Lichaam is soms maar een raar iets... Wel fijn om te lezen dat het niet iets geks is en dat meer mensen er last van hebben!