Tot wanneer hadden jullie van die krampen alsof je ongesteld moet worden? Ik heb het idee dat het opeens is gestopt... Ik vroeg me af of dat normaal was? Het maakt me wat onzeker dat ik het opeens niet meer heb... Wel af en toe wat misselijk...
Tijdens de zwangerschap kan het meerdere malen terug komen hoor. Het gaat er om dat het een soort van bandenpijn is... het oprekken van je baarmoeder, dat veroorzaakt die "ongipijn". Het hebben van veel/weinig symptomen zegt niets over het verloop van je zwangerschap.... ik heb drie zwangerschappen achter de rug. Eigenlijk niet veel symptomen gehad, wat ongipijnen en vermoeidheid. That's all.... resultaat: 2 gezonde dochters en helaas een zoontje*, zijn zwangerschap hebben we in de 20e week moeten afbreken ivm trisomie18.
Ik heb vandaag een opgezwollen buik en inderdaad ook pijn in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden. Lees hier op het forum dat het erbij hoort, maar wordt er wel onzeker van. Moet nog twee weken wachten voordat de echo gemaakt wordt...
Ja dat is het nu net... Ik had er ook steeds last van, maar nu ineens niet meer. Vandaar dat ik me afvroeg of dat normaal is. Dat die krampen weg zijn.
Ja, echt zeer vervelend! Maandag de eerste echo! Dan gaat die onzekerheid misschien wat weg. Bij de eerste had ik er overigens geen last van, van die onzekerheid...
Heel vervelend he die onzekerheid..snap je goed hoor. Kan je geruststellen, ik had gewoon mijn hele zwangerschap hier last van. Idd komt en gaat met periodes. ALs ik teveel gedaan had bv was het heel heftig.
Nog regelmatig dat gevoel!! Maar t komt en t gaat. Vandaag kan ik er last van hebben, morgen totaal niet...
Ik heb er sinds 1 week ongeveer veel last van...best irritant...maar gewoon rustig aan doen...we moeten er wat voor over hebben
Ik heb er ook sinds 2,5 week last van, dacht ook dat ik ongesteld moest worden. Was gelukkig niet zo Weten jullie of je er iets aan kunt doen? Liggen helpt bij mij een beetje... maar ook niet echt afdoende...
Zo herkenbaar.. vorige week weinig last van en sinds maandagavond met vlagen weer echt van die ongi-krampen.. erg vervelend en loop dan ook regelmatig naar het toilet om te checken dat ik geen bloed aan het verliezen ben.. pfff die onzekerheid..
Een lekkere warme kruik kan helpen... Ik heb trouwens een echo gehad ondertussen en daar was een kloppend hartje te zien!! Ik ben dus weer gerustgesteld! Kan dus ineens over zijn... We zien wel wanneer ze weer terug komen.