Ik ben 5,5 week zwanger. Heb sinds een paar dagen een soort kramp/spierpijn in mijn vagina.een soort beurs,drukkend,spierkrampgevoel. Echt in mn vagina. Soms weet ik niet hoe ik moet bewegen om het weg te krijgen en het kan er de hele dag zijn. komt dit door doorbloeding of groei of...? Iemand een idee?
Hey Tiepetje, Herkenbaar ja, had ik ook rond die tijd. Ook een soort 'zwaar' gevoel. Er gebeurt heel veel daar als je net zwanger bent. Ik denk dat het idd met de doorbloeding te maken heeft en met bandenpijn. Lekker aan overgeven. Er gebeurt vast nog veel meer... Groetjes, Suzanne
Herken ik ook, erg vervelend. Maar t schijnt r allemaal bij te horen. Bij mij is t wel met vlagen. Hierdoor heb ik een beetje t gevoel dat ik zwanger ben, verder heb ik niet veel bijzonders!
Ha, Ok fijn te lezen dat dit erbij hoort. Ik voel verder ook niet veel dus ben zo onzeker en bang dat het misgaat. Vanochtend wat pijn bij het plassen en beetje lichtbruin/gelige afscheiding alles voelt nu nog een beetje branderig. Dat geeft me ook weer onzekerheid Maar ja onzekerheid zal wel blijven denk ik tot ik de kleine echt in mn armen mag hebben denk ik