wie wil mijn borsten hebben "zucht"

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bos, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hebben jullie ook zo'n last van je borsten.....

zo ja wanneer voor je NOD, Na ja NOD, altijd of pas vanaf het stoppen met de pil..?

ik word er gek van.....normaal NOOIT last gehad van mijn borsten...vanaf het stoppen met de pil voel ik ze een week voor mijn NOD en nu.....al 5 weken lang.....om gek van te worden....niet echt pijn (af en toe wel steekjes) maar ZOOOO gevoelig....

2. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Maar ben je niet gewoon zwnager nu? Je hebt toch gister een positieve test gehad?

Verder heb net voor nod gevoelige borsten.

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Na mijn eisprong heb ik altijd last van mijn borsten. Ook een teken dat hij is geweest. Na mijn menstruatie nergens meer last van!
    Kortom ruim 2 weken lang pijnlijke borsten en dan bedoel ik ook pijnlijk..

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik had nooit pijn in mijn borsten, laatste 3 cyclussen wel ineens vanaf een week voor mn nod tot op de dag dat ik ongi werd..

nu overigens nog nergens last van ;)

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja klopt....maar vandaag was hij weer negatief......
    lekker duidelijk he :cry:

normaal heb ik het ook een week voor mijn NOD en vanaf de ongi is het over (heel soms nog de eerste dag van de ongi)

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik heb t ook altijd vanaf een dag of 7 a 10 voor NOD. Opgezwollen en pijnlijk. Toen ik zwanger was, werd t wel heel erg gezwollen en pijnlijk. Maar ach, vond dat niet zo erg eigenlijk.

Verschillende testen hebben verschillende gevoeligheden voor HCG. Over een dag of 2 gewoon nog een test doen! Volgens mij ben je zwanger hoor! Voorzichtige gefeliciteerd alvast :D

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    als ik zwanger ben vind ik het ook niet erg.....dan vind ik niks erg....maar als ik het niet ben word ik onzeker van mijn eigen lijf...

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Toen ik gestopt was met de pil kreeg ik na een week best erg last van mn borsten. Als ik er maar iets tegen aan kwam dan voelde dat al niet fijn! Na 2 weken was dit over en nu heb ik alleen sinds een week pijn aan mn tepels. Verder niet aan de rest van mn (.)(.)

9. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik had het altijd na mijn eisprong tot aan menstruatie..

Maar nu.. oh wat zijn ze zwaar, en pijnlijk.. Maar heb het er graag voor over :D

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ook hoor....als ik zwanger ben (dat jullie me niet zien als een zeur want heb er echt alles voor over .....maar die onzekerheid....

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ojaaaa, de onzekerheid. Heel irritant. Lijkt me echt vreselijk als je jarenlang iedere maand daarmee zit...
    En als je er strax zeker over bent dat je zwanger bent, komen weer andere onzekerheden. Heel fijn.

Maarja, er zit niets anders op dan afwachten. Probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken, maar dat weet je zelf ook wel!

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hm...zit ik vanmiddag nog te vertellen dat ik de laatste 3 cycl. pijn aan mn borsten heb een week voor nod tot aan nod en nu ben ik ongi geworden zonder ergens last van te hebben :) (ook geen buikpijn *ff afkloppen* )

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    die pijnlijke borsten had ik ook steeds nu nergens last van wel heb ik sinds vorige cyclus beste bulten op mijn borsten zon onmg 2 bij 5 cm. ben dr mee naar arts geweest echo gemaakt maar niks aan de hand schijnt ook gewoon van hormonen te komen. oftewel lang leve de vrouwelijke hormonen huishouding hihihi.

14. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ik heb sinds gister errrrug gevoelige tepels en spierpijn rondom mijn borsten (alsnof ik zonder bh de marathon heb gelopen) Donderdag had ik een posi ovutest en gister een tempstijging van 0.3 graad, helaas vanmorgen weer 0.3 graad gedaald. Heb dus geen idee wat er nu allemaal aan de hand is.....

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jeetje, bedoel je niet 2 bij 5mm? 2 bij 5cm is wle heel erg groot. Zo groot is mn hele tepel niet eens hihi

16. little angel

12 nov 2008
    77
    0
    0
    bediende (ambtenaar)
    Erembodegem (Aalst)
    ik heb vooral last van mijn tepels (heel gevoelig) heb ook jeuk aan mijn borsten dan zo'n 10 dagen voor mijn NOD en nadien niets meer, ik denk dat da wat te maken heeft met je eisprong

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Ik heb sinds ik m'n spiraaltje heb laten verwijderen last van m'n b(.)(.)bs vanaf mijn vruchtbare periode tot eigenlijk aan mijn menstruatie. Maar het neemt in die tijd wel langzaam af. Nu een week na mij ei voelt het nog alsof ze helemaal beurs zijn. :(

Liefs Debby

18. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Bij mij voelen ze ook beurs en heel gevoelig aan. Als je ze aanraakt doet het gewoon pijn, net of ze onder de blauwe plekken zitten. Maar ach.. Dat heb ik ook vooral sinds ik gestopt ben met de pil.

19. Deebie

Deebie Bekend lid

29 sep 2008
    831
    0
    0
    ik heb er ook altijd last van! zelfs als je over een bobbel gaat wil je je borsten het liefst optillen hahahahaha

Deel Deze Pagina