Warm water uit de kraan, mag het wel of niet?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Tamio, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Warm water uit de kraan zou ik niet doen. Het schijnt dat het toch niet helemaal goed is. Enne, zelf wel eens een bak thee op met gewoon warm water uit de kraan? Niet erg lekker....Dus waarom wel de melk ermee maken?
    Ik doe koud water in de magnetron opwarmen. In de waterkoker vind ik het niet echt lekker, je hebt toch veel kalk in die dingen en dat is ook niet echt fris. (en dan kan je hem elke keer ontkalken, het blijft komen)

2. karin24

karin24 Lid

23 mrt 2008
    37
    0
    0
    Mijn kraamhulp en het CB hebben allebei gezegd dat ik warm water uit de kraan kon gebruiken. Mijn kraamhulp deed dit ook gewoon. Eerst even laten stromen en dan een goede temperatuur zoeken en dan de fles vullen. Ik heb t vanaf t begin gedaan en mijn jochie is nog steeds kerngezond. Niemand kijkt er raar van op, al mn vriendinnen doen t zelfde, is ook hun aangeraden. Ach ieder zn ding, ik vind, je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt.

3. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Onze kraamhulp vertelde ook dat we warm water uit de kraan konden gebruiken. Maar wij hebben een flessenwarmer gekocht, dus we nemen koud water uit de kraan en warmen het in de flessenwarmer op.

4. henkie24

henkie24 Niet meer actief

hier net zo

Deel Deze Pagina