Amen en inderdaad Paprika is super leuk. Wel wat prijziger maar je hebt er zoveel plezier van. Ik shop altijd in Delft bij de Paprika.
Dank je! Primark nooit geweest en op de site van de zeeman zie ik ze niet. Ik zal eens binnen wippen vandaag!
Mijn probleem zijn mn dikke bovenbenen. Die passen niet in de "standaard" maatjes. En als het past om mn bovenbenen dan zit t bij mn buik te los.. Dus helaas.. takko past niet.
Oh dat is vervelend ja. Heb je al eens gekeken bij Miss Etam en M&SMode? Ik zelf heb niet echt stevige benen. Ben een appel. Dus mijn buik en borsten zijn het ding.
Dan kun je er inderdaad wel terecht. Ik ben een peer haha. Beide online al wat gekeken. Niet echt.. ik heb een winkel in de buuet die wel aardig wat heeft. Maar die is best duur
Rokjes korte broeken net op knie van miss etam kuit broeken van miss etam Zizzi junarose Mondari Dreamstar Gerry weber
Zizzi is ook bij asos te koop! Gratis retourneren en ze hebben ook speciale curve lijn bij Asos Junarose is ook erg leuk. Boohoo en missguided plus ook
Korte legging bij zeemand gescoord! 3 euro per stuk. Gelijk een maatje groter gekocht vanwege mijn (hopelijk) groeiende buik straks
Zullen we een ootd (outfit of the day) plussize topic maken ter inspiratie? Ik draag vandaag een simpele jurk van hema tot de knie. Heb mn lompe birkenstocks eronder want heb nog geen leuke sandaaltjes gevonden. Ik heb schoenmaat 42 en dat is toch ook altijd wel een lastige maat. Foto volgt
Ik vind die maxi jurken lekker zitten met een touwtje bij je taille, is het tenminste nog niet zo’n zak. Ik draag leggings of van die korte katoen broekjes van de Zeeman of Decathlon eronder. En ik heb driekwartbroeken, o.a. van C&A en Geisha. Verder heb ik van die shirts met zo’n elastische band eronder, zitten lekker los en kleden toch af. Je ziet niet of het een kwab is of gewoon stof . Ideaal. Zulk soort: https://www.action.com/nl-nl/p/damestop-2/ al worden die van de Action snel lelijk. Heb ze 2 jaar geleden bij AH of all places gekocht en die zijn nog steeds mooi. Kreeg er regelmatig complimentjes over.
heb laatst zelf de snagtights ontdekt. Zalige panty's die goed passen. En ze hebben ook een korte panty tegen schurende bovenbenen. Ik draag in de zomer ook graag jurken maar niet met blote benen.
Haha, ik koop een goedkope legging bij de zeeman voor 4,99 en die knip ik dan zelf af tot boven de knie. Zo zie je hem niet onder je zomerjurk, is het niet te warm en schuurt er niets.