Ik heb zonnet in mijn dochter haar duimpje geknipt met nagels knippen. Er is een klein topje af en het bloed als een gek. Wat moet ik doen? Voel me zo slecht!
Hoe krijg je dat voor elkaar? andere schaar dan de baby gebruikt? Maar ff een sterielgaasjes erop doen en de HA bellen...mochten ze niet opnemen dan gewoon het noodnummer van ze bellen suc6
mmm Dat is niet fijn (mijn papa heeeft mijn vinger ook geknip ipv mijn NAGEL ) Tja, ligt eraan hoe erg het is.! misschien even een Nat Schoon washandje tegen aan, zodat je kan zien hoe ver het is! misschien stopt het dan wel!
Nou Janette, ik ga er maar vanuit dat je het niet zo kort bedoelt als het er staat Ik heb gehoord dat dat heel vaak voorkomt hoor! Ondanks het gebruik van babyschaartjes. Dus geneer je niet al te veel Is het inmiddels weer wat beter met het vingertje?
Elmo nee het is helemaal GEEN AANVAL! Een beetje krom geschreven, eigenlijk meer als reactie ( maar ja soms komt het krom over wat je geschreven hebt) mijn is het ook bijna overkomen maar ik had een nagelschaartje van ons zelf genomen Ik hoop ook dat alles goed is met het vingertje.... iidg een dikke knuffel voor Babs1977 en haar dochtertje
ik heb ook wel is in alicia der vinger geknipt en dat met een babynagel knipper dus ja het kan gebeuren. nu heb ik een gewoon nagel schaartje dat zo bot is als iets maar nog net door der nageltjes heen gaat om dit te voorkomen. deze is ook voor baby 's maar hefet ok de vorm van een schaar ipv zon knipper en dat scheelt wel veel hoor. ik heb er gewoon een pleistertje opgeplakt en 5 minuutjes later was het gestopt met bloeden. ze heeft er niet om gehuild maar ik voelde me zo slecht . het was echt ee iniminie sneetje maar bij een kindje lijkt het meteen een hele hap omdat ze nog zon klein handje hebben.
Ja het kwam idd wat sneu over maar het is je vergeven hoor Het gaat inmiddels weer goed met haar. Het is een heel klein sneetje maar het bloedde wel heel erg en ze moest heeeeeeeeel erg huilen. Maar voel me wel ontzettend slecht hoor Heb inmiddels meer moeders gesproken en veel moeders is het overkomen dus ben niet de enige slechte mama Wat voel je je dan vreselijk rot zeg. Als je meisje zo ligt te krijsen door iets wat mijn fout is. Maar goed. Het is alweer over gelukkig
Oeps hihi Ik heb vorige week bij de poes inh haar voetbedje geknipt met het nagels knippen. Voelde me ook wel schuldig daarover, het deed echt wel even pijn bij dr. Gelukkig voor baby en mama vergeet zo'n kleinetje het ook weer heel snel!
je moet het in ieder geval niet nat maken ozfo! dan lijkt het alleen maar erger idd ff de ha bellen succes
Ik heb het ook de allereerste keer gedaan. Ik gebruikte toen zo'n babynagelknippertje. Ik voelde me zo slecht! Ik vond Nova ook zo zielig, al was die het na een troostende knuffel volgens mij al weer vergeten. Ik heb er verder niks aan gedaan, even ontsmet met alcohol (ook gemeen) en een pleistertje erop. Toen ze weer naar bed ging heb ik die er weer af gehaald. Nu gebruik ik alleen nog een nagelschaartje. Die zet ik eerst achter haar nageltje voor ik 'm dicht doe om te knippen. Ik heb het idee dat ik daar toch meer controle over heb dan een knippertje.
Ik heb het ook eens gehad, maar het had niet gebloed, daarna wel ontstoken, omdat het niet bloedde was het mij niet opgevallen ! Hij huilde ineens, dus had toch wel zeer gedaan denk ik ! Maar ook dat ging vrij vlot over... Kindjes hebben een groot herstellend vermogen ! Dus een schaartje is beter ? Hoe ziet zo een eruit? -x-
Babs, Ach gossie! Errug rot ja! Maar gelukkig is het bij het sneetje gebleven. Dat je het durft...te knippen! Das al heel wat. Ik durf het niet eens, die kleine vingertjes . En als ze dan wat ouder zijn en driftig willen bewegen. Ik ben echt bang dat ik ook in de vingers knip of erger nog... Mijn vriend doet het en doet het goed en met veel geduld, maar hem is het ook overkomen hoor . Maar ik kan me goed voorstellen hoe rot het voelt. Dikke kus erop zou ik zeggen!
Ik heb ook een velletje van zijn duim meegenomen ipv. nagel. Echt heel zielig, want Koen was ook nog eens helemaal niet lekker En inderdaad ook met het knippertje. Daarna hebben we de nageltjes met een schaartje (voor baby's) geknipt (me vriend dan, want ik durfde niet meer) en dat ging stukken makkelijker. Groetjes, Kim
overkwam mij ook! je voelt je megaslecht, maar hier ook zonder veel gevolgen, de schrik was nog het ergste! Truc is ook om het vel van het vingertopje wat terug te duwen en dan pas de nagel te knippen. Ik gebruik nog wel het babyknippertje, gaat nu zonder problemen.