Bij Bart Smit is deze week zandbak Schelp in de aanbieding. Is ook als badje te gebruiken. Heeft iemand deze toevallig en is het wat?
Ik heb hem niet, ons hummeltje is nog te klein... Maar wij hadden hem vroeger thuis wel toen mijn broertje klein was. Ideaal ding hoor. Gewon zand in doen en de deksel lekker vol laten lopen met water. 'S avonds water er uit kiepen en dan kan de deksel weer op de zandbak.... Neemt niet veel plek in en ze kunnen ook lekker op het randje zitten... Mijn nichtje heeft er nu trouwens ook 1 bij haar oma...
Wij hebben een opblaasbaar zwembadje, wat op het gras staat. Als er dan gesprongen en geplenst wordt, staan ze niet op zo´n harde plastic onderkant. Wel is het zowieso leuk als zandbak, dus je kan het allicht proberen!
Wij hadden er 1. Wel makkelijk maar ik ga nu liever ( nu Isabella groter is) over op een grotere houten zandbak en een opblaasbaar badje. Maar voor hele kleintjes is het makkelijk. Maar kun je hem opslaan als het winter is? Wij niet en ik vind ze er niet mooier op worden. Ik denk ook dat ze niet buiten kunnen blijven in de winter,
het kan idd ook als zwembad, ik moet zeggen dat ik dat alleen nu in het voorseizoen doe, wanneer de temperaturen hoog blijven zet ik het grote zwembad op. In de winter sluiten we hem goed af met een touw en dan zo'n zeil van de bouwmarkt erom, gaat echt super.
Hier hebben we 'm laatst ook gekocht. VAnmiddag even zand halen en speeltjes. Bij de oppas heeft ze er vorige week in gespeeld met groot succes.
ik heb bewust niet voor de schelp maar voor die wat duurdere variant gekozen, de gele. de oudste kukelde steeds uit de schelp vanwege die rand en dat was nog best een stukje om op je gezicht te vallen. die wij nu hebben staat helemaal op de grond end at vind ik fijner. hij is nog niet in gebruik dus kan je niet vertellen of het ook echt beter werkt. hij krijgt hem zaterdag pas. in de winter schep ik hem leeg en berg hem op op zolder. de volgende zomer komt er weer nieuw zand in. lekker fris en die 2/3 zakken kosten me ook de kop niet. als badje gebruiken wij hem niet. voor de kleine hebben we zo'n ding met 3 ringen van een paar euro. en de grote kinderen hebben een groot opblaasbaar ding waar lars nu dit jaar ook onder begeleiding met zwembandjes ingaat.
Wij hebben er nu een poosje 1. En onze dochter vind het geweldig. Het fijne is dat hij dicht kan (lopen hier superveel katten!). Weet niet of ik hem ook als badje zal gebruiken, wellicht. Hij is wel wat aan de kleine kant moet ik zeggen. Als er een vriendinnetje komt zitten ze op elkaars lip.
De schep bevalt hier ook goed (voor 1 kindje). Ik heb het uitgetest als zwembad maar in de deksel zitten behoorlijk wat gote ribbels. Dit vond mijn dochter (uiteraard) niet lekker zitten dus bleef ze de hele tijd staan. Hier dus een gewelidge zandbak maar wel een opblaasbadje er bij.
Goed om te lezen dit...Wij wilden hem ook kopen, voornamelijk als zwembadje, maar dat is dus niet zo handig. Dan gaan we toch maar voor een opblaasbadje denk ik.
Positieve verhalen dus! Ga hem vanmiddag halen. Het zand is er al, dus kan ze mooi vanmiddag al in spelen