warm weer meer drinken ?

Discussie in 'Voeding' gestart door chelle93, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chelle93

chelle93 Actief lid

9 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo als jullie kunnen zien in mijn banner is mijn zoontje 3 maanden
    nou is dit pas de eerste dag wat warmer weer en er komen nog meer dagen aan.

nou komt hij nu al wat eerder voor de fles elke keer de andere dagen die wat warmer zijn waren ook zo verlopen.

zou ik hebben tussen door de flessen ook al wat anders kunnen geven ?
    (water diksap?)

zijn normalen ritme is om de 4 uur 150 ml

2. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.249
    683
    113
    Water kan altijd.. diksap zou ik nog niet doen..

Wat je ook kan doen is 10cc extra water bij de fles doen.. doe ik nu ook weer mijn dochter drinkt tussendoor niet veel

3. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Zou dan ook iedere fles wat extra water toevoegen....
    Geen diksap gaan geven aan zo'n jong kindje, voegt niks toe en dan drinkt ie straks z'n melk niet meer op!
    Het is nog niet persé noodzakelijk om met deze temperaturen echt extra vocht te gaan geven, maar als je het toch wil zou ik bovenstaande doen!

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Je kan een klein beetje water geven tussendoor, maar als hij daardoor z'n melk minder goed drinkt, dan zou ik het laten. Iets meer water bij de fles kan ook (maar dan dus geen extra schepje voeding).
    Diksap is echt niet nodig, mijn dochter is bijna 1,5 en drinkt alleen water en melk (borstvoeding), zolang ze water meer dan prima vindt, ga ik echt geen diksap ofzo geven. Met drie maanden zou ik het al helemaal niet doen.

Overigens; als hij nu nog goed plast telkens, is extra vocht niet nodig.

Deel Deze Pagina