ik kijk eventjes met tegenzin naar het weerbericht, zie ik iets heel erg raars! zondag 22 graden en zon!!! ??? ik hoop dat het waar is! Meteo Maastricht ::::....
Kan wel eens kloppen. De KNMI heeft het tegen het aankomend weekend ook over temperaturen ruim boven normaal. KNMI - Weer Waarschuwingen en Verwachtingen
ik hoop het zo! die website klopt bijna altijd! voor de omgeving hier dan! ik kijk nooit naar het weer op tv die hebben het vaak fout vind ik maar toen ik dit zag was mijn eerste reactie "dat moet een fout zijn" ik hoop echt dat het zulk weer gaat worden! heb ineens zin om een zwembadje te kopen haha
Oh mijn hemel! Echt?!?! Jeetje... moet er gewoon bijna een traantje om weg pinken.... Wat ben ik er aan toe zeg!!!
oh, buzzkill. Het LIJKT zondag wat warmer te worden, en WAARSCHIJNLIJK wordt het droog. Het is nog 6 dagen weg. Maar met deze 'warmte' komt regen, wat hard nodig is trouwens. Maar goed, eindelijk een overgang naar een zachter weer type met veel bewolking en van tijd tot tijd wat regen.
Eigenlijk maakt me dat niet eens uit, al hebben we maar 1 dagje lekker weer, dan zou ik al supergelukkig zijn
Lijkt me heerlijk. Net alles even open gegooid in huis echt alle ramen en deuren even door waaien even de cv luchten uit huis en voor de bacillen.....
Nou die geloof ik niet meer, dat zei die 6 dagen voor pasen namelijk ook over het paasweekend. Maar ik hoop natuurlijk wel dat het klopt.
Zondag 50% neerslagkans en 15/20 graden en daarna: maandag 15 april tot en met maandag 22 april Eerst wisselvallig, later iets afnemende neerslagkansen. 30% Kans op middagtemperaturen boven normaal, 40% kans op middagtemperaturen onder normaal. Uitgifte: 08/04/2013 02.50 uur LT Zomer??? Lente! April doet wat ie wil!