warm weer!

Discussion in 'Zwangerschap' started by acnaib, Jun 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. acnaib

acnaib Bekend lid

May 19, 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik weet het; ik mag niet zeuren!
    Maar soms is het gewoon lekker om te zien dat het toch niet alleen bij jezelf is!

Het lijkt alsof ik heel slecht tegen het wat warme weer kan met deze zwangerschap!
    Ik zweet me een ongeluk en trek het liefst elk uur een schoon t-shirt aan!
    Ik heb het idee dat me lijfluchtje wat zwaarder is geworden en als ik iets best vies vind is het andere mensen ruiken, laat staan dat je denkt dat je zelf zo ruikt!
    Ik kan spuiten wat ik wil maar het helpt gewoon niet!

Pff, dat wordt een zomertje afzien denk ik!

2. Japs

Japs Actief lid

Aug 17, 2007
    150
    0
    16
    Ik voel helemaal met je mee!!!!

Vandaag moest ik echt elke keer na 5 minuten in de zon de schaduw opzoeken omdat ik draaierig werd en het gevoel had flauw te vallen, wat een ellende!!!!

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    je mag niet eens zo heel lang in de zon zei mijn vk maar goed ik heb het ook ik ruik mezelf zo snel en best erg
    ik blijkf ddouche

4. dreatje

dreatje Lid

Sep 1, 2008
    98
    0
    0
    voelde mij vandaag ookal al zo lam en moe en vond het ook meteen zwaarder worden terwijl ik nog helemaal niet zo ver ben maar zie dat jullie ook in de buurt zitten met de weken

en het is ook zo dat als je zwanger bent je lichaams tempratuur met 0,8graden is verhoogd dus dames we mogen nog lekker de hele zomer hiermee bah!!

5. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Hier ook erg last van de warmte. Die buik lijkt ineens veel zwaarder zeg:D

6. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    hihi,ik heb stiekem zitten hopen dat de kleine nog even tot na het weekend blijft zitten,heb het zo toch al warm zat....

7. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Heb er ook last van hoor die warmte! Pfff niet uit te houden.
    Normaal gesproken lig ik altijd lekker te bakken.. Nu maar een schommelbank met parasol gekocht.. Zit daar de hele dag op:p

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Ik ben ook normaal gesproken een zonaanbidster alleen nu trek ik het echt slecht! Daarna zit ik mar in de schaduw, ik ga het niet eens meer proberen om in de zon te gaan zitten!

Volgend jaar kunnen we weer bakken!

9. Kelleyy

Kelleyy Niet meer actief

Hier ook een zware zonliefhebber maar vanwege hartkloppingen blijf ik er niet te lang in. Heb gelukkig wel net een kleurtje op kunnen doen door deze warme dagen:D

10. mnsy

mnsy Bekend lid

Jun 8, 2009
    811
    0
    0
    Ik weet niet wat ik aan moet met deze hitte. Gisteren zat ik de hele dag thuis. Pas rond 4u naar buiten gegaan, maar man wat was het heet! En dan nog te zwijgen over vannacht.... ik lag zwetend in bed te draaien, kortom een slechte nacht:( geef mij maar wat kouder weer.

11. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ah ik heb er gelukkig (nog) geen last van. Ben persoonlijk een beetje een koukleum en kan verder beter tegen hitte dan kou. Merk wel dat ik meer dorst heb, maar dat is normaal. Hoop dat het zo blijft gezien de enorme hittengolf die wordt verwacht.

12. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    Ik woon in Griekenland waar het vaak vanaf april al echt zomerweer kan zijn (soms even met een terugval gelukkig)...ik kan heel goed tegen hitte maar nu niet! Ik ben 31 weken en zal 7 augustus bevallen!! Ook ik zie er tegenop (de hitte) maar je kan je alleen maar overgeven aan de situatie. Niet teveel doen overdag.

Mijn gyn heeft me streng afgeraden (bijna verboden!!) om tussen 11 en 6 in de zon te gaan. Hier is de zon rond 6 uur nog fel genoeg. Ik heb een hele makkelijke huid, geen zwangerschapsmasker maar toch blijf ik er nu dus uit. het is echt niet goed voor de beeb!

Ik voel me ook niet prettig in de zon kan ik zeggen en ik zegen elke dag waarop het niet te heet of zonnig is! haha!

13. Donna 24

Donna 24 Actief lid

Dec 1, 2009
    154
    0
    0
    ik ben ook echt een zon liefhebber. Maar in de zon vind ik het veels te warm. Dus zit maar veel binnen, is het lekker koel. Want zodra ik buiten iets ga doen, gutst het zweet me van mn lijf.
    En had gisteren ook al last van dikke voeten, dus doe het rustig aan.....maar.....vandaag laatste dagje voorlopog weer even van die enorme hitte!! (wie had dat gedacht dat ik dat ooit zou zeggen)

14. Emma27

Emma27 Actief lid

Aug 11, 2009
    142
    0
    0
    Cuijk
    Hoi,

Ik had er tot deze week totaal geen last van, maar heb nu zware enkels en 's nachts pijnlijke handen. Gisteren zat ik met mijn voeten omhoog en het leek wel of ik mijn enkels ter plekke dikker zag worden...

Ik houd mijn hoofd koel door veel te drinken, ijsjes eten en niet te veel te doen. Erg saai, maar er zit niet veel anders op!

Succes allemaal! Als het goed is krijgen we ma of di regen, kunnen we weer even bijtanken ;)

15. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hey meiden,
    hier nog iemand die de zon normaal gesproken ozpoekt... maar nu echt niet meer!! Twee minuten is genoeg om me weer naar binnen te krijgen!
    Ik ben zo blj dat ik over een paar dagen uitgerekend ben! Hier ook olifantenpootjes... slippertjes dragen is het enige wat nog past en het liefst loop ik de hele dag in mn onderbroek! En dan vooral over 's nachts niet te spreken!

Succes met de aankomende maanden dames!! xx sas

16. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    Gelukkig heb ik geen last van erg dikke voeten of handen...gewoon zoals altijd als het warm is hier. Maar ik was er erg bang voor! Denk niet dat het nog gaat gebeuren (hoop het!)

Vandaag in Athene geen hitte, heerlijk! Komende dagen wordt het weer zo'n 30 graden maar dat is prima voor hier. het wordt lastig als het boven de 35 gr is...

Succes meiden met de zomer!maareh, zomerkindjes zijn wel heel gezellig en zonnig!

17. avon

avon Fanatiek lid

Apr 6, 2010
    1,177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    voorals nog kan ik het nog redelijk volhouden in de zon, Het enige waar ik nu mee moet oppassen is dat ik nu snel verbrand. Normaal verbrand ik zelden, dus nu goed smeren of toch maar onder de parasol.

Share This Page