Hi Allen, Ik ben erg onzeker op het moment. Ben inmiddels 4 dagen overtijd en 1 negatieve test verder. Ik voel al vanaf dag 30 gerommel, dat ik dacht ik wel ongesteld zou worden. Nu zit ik op dag 36 en lijkt alles weer weg te zijn. Mijn vorige cyclus heeft 58 dagen geduurd. Daarvoor altijd keurig netjes tussen de 29 en de 34 dagen. Ik had verwacht dat ik na die lange periode wel weer regelmatiger zou zijn, maar helaas. Nu zit ik wel met een aantal symptomen, maar het ene moment ben ik er zeker van dat ik het voel en het andere moment niet meer. Ik heb erg rommelende darmen, een drukkend gevoel in mijn onderbuik, als ik ga zitten, is dat heel gevoelig voor mijn onderbuik. Ook heb ik een aantal keer last van mijn rug gehad en last van misselijke vlagen. Ook heb ik vanaf dag 28/29 heel veel witte afscheiding gehad. Gewoon enorm plakkerig, wit slijm (sorry) Nou heb ik op dit moment ook een blaasontsteking, waarvoor ik antibiotica krijg. Daarvan heb ik ook erg veel last gehad op dag 30 en een paar dagen erna. Ik weet het gewoon niet meer, behalve dat ik mijn lichaam niet snap en mezelf echt naar erbij voel. Iemand enig idee? Kan ik zwanger zijn en dat de antibiotica alles verdoezeld? Of is mijn lichaam gewoon van slag?
jeetje ik snap dat je hier erg onzeker van wordt. of het aan de antibiotica ligt weet ik niet..ik heb ook wel een antibiotica gekregen voor een blaasontsteking maar had er verder helemaal geen last van. mja dat kan per persoon natuurlijk verschillen. waarom wacht je anders niet nog even om weer een testje te doen? wie weet???
Thx Lennylenn. Ik heb ook geen idee of die last samenhangt. Ik had wel een fikse ontsteking, waarvoor ik pijnstillers heb moeten gebruiken. Maar daarna was de pijn van mijn blaas weg en in ruil daarvoor rommelende darmen, gevoelige onderbuik en dat wisselt zich af met allerlei andere vlagen. Misschien moet ik ook wel wachten en gewoon nog een keer proberen, maar vind het zo frustrerend Morgen ga ik zoiezo naar de dokter om een plasje in te leveren. Dan ga ik direct mijn symptomen bespreken. Overigens ga ik een leugentje om eigen bestwil ophangen, dat ik al langer dan een jaar bezig ben en nu hulp wil vragen. Vooral ook vanwege me lange cyclussen, die nu de overhand lijken te gaan nemen
hiihi gewoon doen meis!! en aangezien je toch een plasje moet inleveren..kan hij die niet gelikj testen op hcg? die lange cyclussen zijn idd erg vervelend!! ik heb er de afgelopen 3 maanden mee te maken gehad. en aangezien ik dit niet gewend was dacht elke keer dat ik zwanger was, begreep helemaal niks van die negatieve testen. bleek gewoon dat mijn cyclus schomnmelde tussen de 30 en 40 dagen. nu dacht ik dat het ook weer zo was maar na de 300ste test geloofde ik pas echt dat ik weer zwanger ben. hoop dat het bij jou ook gauw mag lukken!
Ik denk dat je lichaam nog aan het ontpillen is, tenminste ik ga even vanuit dat je aan de pil bent geweest. Dit kan zomaar een jaar duren. Heel vervelend allemaal. Verder denk ik dat je beter kan beginnen met temperaturen om een je cyclus wat beter te gaan leren kennen. Ook als de ha je doorverwijst zal de gyn hierom vragen. Nou meid veel sterkte ermee
@ Lenny Gefeliciteeerd met je zwangerschap Wat een leuke verassing Jij biedt mij nog hoop @ Kweb ik slik al anderhalf jaar de pil niet meer, dus vindt het erg raar dat ik nu ineens rare cyclussen krijg. Ik ben sinds september vorig jaar voorzichtig begonnen met zwanger raken. Daarvoor deden we het veilig met condoom. Temperaturen is bijna niet te realiseren, omdat ik onregelmatig werk. Heb het een maand geprobeerd, maar vergeet het te vaak. En ik word keurig iedere maand ongesteld alleen de afgelopen 3 maanden is het Ik zie dat jij ook al lang bezig bent. Dan durf ik bijna niet meer te zeuren. Hopelijk is het bij jou ook eindelijk gauw raak