Hoi allemaal, Ik ben vandaag voor het eerst bij de gynacoloog geweest omdat er gister bloed van me was afgenomen voor een test. En er is inderdaad HCG in mijn bloed te vinden maar nog een heel lage waarde omdat het eigenijk nog te vroeg was om te testen hoewel ik al 5 dagen overtijd ben. Nu had ik vandaag last van zachtroze afscheiding. Ook heb ik nog steeds met vlagen het gevoel alsof ik ongesteld moet worden maar net iets anders. Een beetje een druk op mn onderbuik. Het is allemaal nieuw voor mij en ik ben telkens als de dood dat ik op het toilet in ene mega veel bloed aantref maar ja weet dat het kan omdat alles nog zo pril is. Kan iemand mij een beetje gerust stellen? Groetjes
hoi, Roze afscheiding schijnt normaal te zijn in het begin van je zwangerschap...als het echt donker rood wordt dan is ht niet goed. Zo te lezen lijkt het goed te gaan bij jou. Suc6
Hoi! Ik heb in de eerste week na mijn ovulatie ook een klein beetje bloed verloren. Niks, ergs, zolang het een heel klein beetje is. Schijnt met de innesteling van je uk te maken te hebben! Trouwens, gefeliciteerd met je positieve test! Groetjes Marleen
Ik was ook vergeten je te feliciteren met je zwangerschap....Gefeliciteerddddddddddddd Geniet van je zwangerschap ,maak je niet te druk
Bedankt voor jullie snelle reacties. Het is gewoon een beetje eng allemaal. ben je naar het toilet geweest veeg je af en dan zie je roze afscheiding op het papier. En die pijn in mn onderbuik is ook zo irritant. Ag ik hou er maar rekening mee dat ik weer ongesteld kan worden dan is de teleurstelling misschien niet zo groot. Ik heb nog liever dat ik elke ochtend kotsmisselijk ben dan dat ik buikpijn heb. Hoe lang hebben jullie last gehad van deze afscheiding? Liefs
Ik heb momenteel last van rozige afscheiding maar ik heb nog geen positieve test inhanden.... 1 dag voor mijn NOD getest en die was Negatief, vind het een beetje eng om te testen ik wacht nog een paar dagen. Bij mijn vorige zwangerschapen verloor ik 1 keer wat bloed meer niet en heb een gezonde zoon van 2 1/2 jr en een gezonde dochter van 17jr dus zal bij jou ook wel goed komen
Bij mij duurde het 1 of 2 dagen, maar ik heb ook een hele tijd het gevoel gehad dat ik toch weer ongesteld moest worden, wel tot de 10e week of zo. Dus dat gevoel schijnt er ook een beetje bij te horen.
Hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had dat ook, heeft wel een week of twee geduurd. Roze, bruin en zelfs rood. Toch zat het gewoon goed. Succes.