Warm zomerweer, wat doen jullie?

Discussion in 'De lounge' started by WorkingMum, Jul 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Schildpad

Schildpad Actief lid

May 3, 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Helaas de hele zomer werken.. En op de dagen dat ik doorde weeks een keer vrij ben dan lekker met de meisjes in de tuin met het zwembad, de dierentuin en lekker met zn allen een dagje strand :)

2. Bri

Bri Niet meer actief

Wij hebben ook een verrijdbare airco. Nu minder noodzakelijk dan voorheen, omdat we de kamer van dochterlief verbouwd hebben. Maar vorige zomer was die echt onmisbaar, anders liep de temperatuur in haar kamer overdag op tot flink boven de 30 graden. Nu nog 'maar' 27. Nog steeds warm, maar daar kan ze nog goed bij slapen.

Je moet de mogelijkheid hebben om de ´slang´ met warme lucht naar buiten te hangen, maar met een gewoon raampje wat open kan moet dat al wel lukken.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

We hebben een nieuwe ( gigantische! ) trampoline in de tuin staan. Daarbij een zwembadje, zo'n waterglijbaanding van de Bart Smit waarop de jongens kunnen buikglijden en heel veel waterballonen al gevuld.
    Ondertussen lig ik, met keelontsteking, in de schaduw een boekje te lezen en liters water naar binnen te slaan.

Wij hebben binnen ook een vaste airco, ideaal want het is hier nu 22 graden in huis.

4. Ik zit eigenlijk alleen maar chagerijnig te zijn omdat we nog in een flat wonen en dus geen tuin hebben, maar wél een onderbuurvrouw die begint te zeuren als er water via onze afvoer bij haar op het balkon loopt :x Een auto heb ik niet, en om met dit hete weer met het OV te gaan zie ik niet zitten ;) Gelukkig gaan we bijna verhuizen.. Volgende zomer is van ons! :D Of misschien krijgen we in september en oktober nog wel een paar hete weken.. Vorig jaar in het weekend van 1 oktober lagen we ook nog op het strand, dus het kan!

Verder vandaag alleen maar boodschappen gedaan, zo vroeg mogelijk zodat het nog niet zo heet was.. Straks om 4 uur moeten we de stad nog in.. Zoooo geen zin in, die hete straten, maarja ;)

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zit verplicht binnen. Jongste ligt te slapen en mijn man ook (nachtdienst) en we hebben geen tuin

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Lekker op het balkon met de laptop, Mira is aan het spelen!
    Net saampjes boodschappen gedaan

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Of anders een rolluik buiten laten ophangen. Blijft de kamer ook lekker koel, goed donker en het houdt een hoop herrie tegen. :)

8. Bri

Bri Niet meer actief

Op de zonkant hebben we inderdaad ook nog screens (kantoor, woonkamer, slaapkamers). Die houden ook veel warmte buiten. Voordeel t.o.v. rolluiken is dat je er van binnen naar buiten nog wel doorheen kunt kijken (hoe donkerder de stof, hoe meer je nog kunt zien) en dat ze niet zo enorm verduisterend zijn - wat ik voor op kantoor en in de woonkamer niet zo'n pre vind, moet je overdag met de lampen aan gaan zitten...

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben beneden ook screens, vind dat wel erg fijn want dan kan je inderdaad nog van je af kijken.
    Bij de jongste op zijn slaapkamer hebben we rolluiken hangen. Daar zit een dakkapel op en zit op de zonkant. Ideaal die rolluiken, vooral vanwege de hitte.
    De oudste slaapt op de noordkant, met alleen een dakraam. Daar is het altijd koel, gelukkig.

10. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Zometeen weer richting werk.

11. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    De hele dag zoonlief bezig houden/naar buiten sturen;) en zelf het boek koorts lezen...

12. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    mijn meiden zijn met papa naar de camping hier vlak bij... en ik ben bezig met de voorbereiding voor onze verhuizing... alle kasten uitmesten, dozen beplakken en inpakken... de tuin is opgeruimd... huis aan de kant... en zometeen... hmmm denk lekker naar mn vriendinnen een wijntje drinken!!! en morgen uitslapen... :p en donderdag ook :p heerlijk hoor..!

13. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    Gisteren naar een zoet water strand op de fiets, 's middags rond vier uur thuis en nog even aan het werk/kids eten geven en ze samen met man naar bed werken. Toen nog even werk afmaken en daarna wijntje op balkon :)

Vandaag naar een subtropisch zwembad met drie buitenbaden en een heleboel baby/peuter/kleuter glijbanen. Erg leuk, en kan ook op de fiets :)
    Straks nog even aan het werk, maar nu even huishouding en kinderverzorging.

En morgen naar een hondenstrand met de kids, vlakbij Bloemendaal. Ik denk dat er daarna niks meer van mijn werk gaat komen ;)

Ondanks dat ik verre van gek ben op echt warm weer, geniet ik hier toch wel van :D :D

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Werken!

Nou ja....ik werk parttime. Vanmorgen nog een eind gewandeld met Aiden en nu werken.

Morgen vrij. Eerst even snel snel ons huis aan kant maken en dan heerlijk genieten samen met Aiden van het mooie weer. Waarschijnlijk weer een eindje wandelen met Aiden in de duw-driewieler. Misschien nog even naar de kinderboerderij bij ons in de buurt.

Donderdagmorgen weer werken en 's middags vrij.

Vrijdag werken.

15. Djennaa

Djennaa Actief lid

May 22, 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Mijn man had een middagje vrij genomen zodat hij D tussen de voedingen door kon entertainen, ik heb heerlijk van mijn zeldzame rust genoten en met een vriendin in de tuin gezeten :)

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

S heeft net even in het badje op het balkon gezeten terwijl ik naar hem keek alvast eten gemaakt hoef het straks alleen maar op te warmen..

Nu eerst de blower aanzetten want het is TE warm hier binnen..

17. Bri

Bri Niet meer actief

zoonlief is net met papa in de kano gestapt. zwemmen in de gracht vond hij toch te koud, maar een rondje op de kano vindt hij super!

18. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Wij zijn vandaag wezen zwemmen in het binnen- en buitenzwembad, het was heerlijk:D

19. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Picknicken in het park,bij het water in de schaduw.Straks weer stukje fietsen.

20. kimberly84

Jun 9, 2012
    99
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij hebben een heeeeerlijk eiland hier op de plassen...
    Lekker zwemmen, zonnen en varen!
    Kleintjes genieten ook volop!

Share This Page