Warm zomerweer, wat doen jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door WorkingMum, 24 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Gewoon wat ik anders ook doe.
    Werken, boodschappen, huishouden.

2. Onje

Onje Niet meer actief

Op de camping tussen de wespen en de mieren met L. en mijn 2 stiefkindjes die stront en stront vervelend zijn!! Bleeeeh!!

Morgen komt papa !!!!!!! Ein-de-lijk!!!!!

3. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Mijn meid heeft me laatst ook 'geholpen' met de woonkamer poetsen. Hier en daar met een doekje overal overheen. Ze vond het geweldig.

Is jouw dochter ook zo gek van kleding en schoenen? Hoe oud is ze? Hier een meisje van bijna 3 die de hele dag wil verkleden.
    Een echte shopping queen, want ze weet zelf wel wat ze wil in de stad hoor ;)

4. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Vandaag gewerkt, heerlijk in de airco, dat dan wel :) Morgen ben ik vrij en moeten we eerst naar het consultatiebureau. Smiddags wil ik eigenlijk met de kindjes naar het strand maar zit heel erg te twijfelen. Woon hemelsbreed 5 km van het strand, maar wil perse met de auto... En zit nu heel hard te denken bij wel strand ik om 2 uur nog in de buurt met de auto kom...

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Vandaag met het hondje van me moeder naar de kapper.. Even naar action. Vanmiddag lekker zwemmen in het zwembad of toch bij de zee ik weet het nog niet...

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Met deze hitte zorg ik dat ik voor 10 uur de was heb gedaan, gestofzuigd en gedweild heb.
    Tussen 10 en 11 boodschappen doen als dat moet.
    En de rest van de dag; klagen hoe warm het is en hoe niet leuk het is!
    Of ik kruip het zwembad in met een goed boek :)

7. Female

Female Niet meer actief

Nu nog aan het poetsen :(. Echt zó geen zin, maar morgenvroeg een bezichtiging, en ook nog eens mensen die voor de 2e keer komen. Dus heel fijn, het huis weer spik en span maken met 3 kids over de vloer terwijl het buiten zalig zomerweer is... Ik ga nu ff snel door, hopelijk om 13.00 uur klaar en dan kap ik ermee vandaag; lekker in de tuin met de kleintjes, plonzen in bad, boekje erbij...

Iedereen die vrij is; geniet van het mooie weer! (En als je moet werken; lekker buiten eten vanavond en lekker lang buiten zitten... :))

8. Female

Female Niet meer actief

@ Onje; Heel vermoeiend, gelukkig issie er vandaag weer. Hopelijk is vandaag leuker. Veel plezier dus! :)

9. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Dadelijk even naar de verloskundige en gebak ophalen.
    Vanmiddag het zwembadje opzetten kan ons meisje lekker zwemmen.
    Vanavond komt er een beetje bezoek voor de verjaardag van mijn man.

10. Within

Within Niet meer actief

Ik zit nu lekker thuis met de deur dicht en de ventilator aan. Als de zon van het flat af is, gaat de deur weer open.

Voor de rest een beetje thuis werken.

11. Milujem

Milujem Niet meer actief

Lekker in de achertuin in de zon, genieten van het mooie weer! En lekker bruin bakken. Kind zit lekker in de schaduw in het badje te spelen en gaan zo even lekker een broodje eten :)

GENIETEN!

12. Chaii

Chaii Niet meer actief

Lekker een uurtje of langer wandelen langs het strand elke dag met mijn kleine meid, heerlijk. :)

13. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Kids zitten heerlijk in het zwembadje in de tuin........en ik? Ik zit heerlijk koel binnen:D

Misschien straks nog even naar de bouwmarkt, ik ben op zoek naar Hello Kitty foamstickers voor aan de muur:)

14. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Zit lekker op het balkon met een kan ranja naast me.
    Twee parasolletjes aan het balkon vastgemaakt en hopen dat het hier nog uit te houden is als de zon straks hier op balkon schijnt. ( we hebben hele morgen tot een uur of twee smiddags schaduw, heerlijk!)

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
  16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    oudste is bij vriendinnetje in het zwembad, jongste is net wakker en we gaan daar ook zo heen.
    net spullen klaargezet voor de bbq en moet nog ff naar leenbakker voor een tafellaken voor buiten.
    zo nog even stofzuigen en dan vind ik t weer prima hier:)
    manlief is werken

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    vandaag alle was wegwerken, droogt tenminste goed nu :D opvouwen/strijken komt dan morgenochtend weer. Voor de rest lekker rustig aan. Rond 16.00u weer naar buiten, het zwembad in. Zon steekt wel heel erg vandaag!

18. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Zo veel mogelijk de schaduw opzoeken! Zou wel willen gaan zwemmen, maar zwembad is me te druk (zeker met zo'n dikke buik) en bij buitenwater ben ik bang geen schaduwplek te kunnen vinden. Dus van zwemmen droom ik nu alleen maar.

19. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Hier wel zwanger, maar niet hoogzwanger en redelijk mobiel... hoewel dit weer me toch echt wel parten speelt....

Mijn vriend heeft onverwachts deze week vrij gekregen, dus we vluchten ons huis zonder tuin uit wanneer we maar kunnen....
    Vandaag naar het dolfinarium geweest, waar ik het met mijn gammele zwangerschapslijf toch nog wat uren heb uitgehouden. Toen zijn we lekker teruggereden en de airco in gevlucht.

Vanavond misschien nog even naar de Parade! En hoewel ik er verschrikkelijk zin in heb ( zeker als het afgekoeld is ), ben ik toch wel een beetje oververhit/oververmoeid na vandaag.

Morgen blijf ik lekker in de airco! ;)

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier zeker niet zwanger maar gezien het maar een paar dagen zulk weer blijft waarschijnlijk zijn alle niet-noodzakelijke werkzaamheden uitgesteld tot nader orde :)

Veel te mooi weer danwel veel te warm :)

Deel Deze Pagina