Warm zomerweer, wat doen jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door WorkingMum, 24 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Vandaag inderdaad naar een hondenstrand geweest, alleen in Muiderzand, en niet Bloemendaal. Dat was filevrij ;)

Daarna één wijntje op het terras in de haven, vervolgens naar huis, kinderen en mezelf gedoucht en nu een handig in elkaar gedraaide eenvoudige maaltijd. Goed dagje :D

2. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Ik doe NIETS. Op de bank zitten en hopen dat het snel minder word :D Morgen helaas een begrafenis maar vrijdag toch even lekker op het strand liggen ;)

3. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

Er word veel geschreven hier. Net ff alles doorgelezen. :D Veel mensen zie ik toch het water opzoeken :D

Dochterlief heeft vandaag weer lekker in het zwembad gespeeld. :D Vanavond nog ff met haar vriendin gespeeld.
    Morgen een dagje touren met de auto.

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik moet morgen en vrijdag werken tot 17u, zaterdag gaat het regenen en jah, dan heb ik weekend:(

5. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Waarom komt er altijd meteen regen :( Ik wil gewoon dat het een graad of 25 blijft,is tenminste lekker.

6. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe zo min mogelijk al wachtende op de regen en verkoeling. Tja, ik hou van regen :). Vind het heerlijk om ernaar te luisteren op bed onder het schuine raam. Kan geen anti-depressiva tegenop :).

7. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik heb 3 dagen gewerkt, en ga vandaag eindelijk naar het strand :D:D
    Heb er zin in!

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wat lijkt me dat heerlijk als je een strand in de buurt hebt, wij moeten eerst nog ik weet niet hoelang rijden eerder dat we daar zijn.
    Dus ik mijn man heeft het grotere zwembad opgezet net, dan kan ik lekker samen met ons dochtertje zwemmen vandaag :)

9. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    gisteren naar mijn moeder op de camping geweest en daar lekker veel gezwommen. vandaag lekker in ons eigen zwembad duiken denk ik

10. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Vandaag weer lekker naar het strand, gisteren ook geweest dus lekker bakken met de kids :D

Nou moet ik zeggen dat wij op loop afstand van het strand wonen dus bij ieder zonnetje zijn we daar wel te vinden..

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Dat is wel heel fijn zeg.
    Ook al is het weer wat minder, lekker een strandwandeling maken.

12. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wij duiken zo in het zwembadje in de tuin :D

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik voel me eindelijk weer wat beter, hoera!
    Vanochtend de jongste naar het KDV gebracht, hij stond te juichen haha, ze hadden het zwembadje al klaar staan.
    Daarna heeft de oudste met de buurmeiden gespeeld, en kon ik het huis schoonmaken.
    Nu gaan we ( zoon en ik ) de stad even in, moet nog wat hebben, om daarna met z'n 2en te lunchen.
    Vervolgens strandtas pakken en naar het strand toe ( 5 min. fietsen ).

14. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Hmm net buiten geweest, maar tis nog wel wat frisjes. Hoe laat gaan jullie met kids naar buiten om te zwemmen in het zwembadje?

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik denk vanmiddag pas, want het is hier ook nog best wel fris.
    Maar vanmiddag wordt het echt warm.

16. tulip

tulip Niet meer actief

Frisjes??? Hier om 9 uur al hoor. Zweette de tent uit.

17. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik woon aan zee, misschien daarom wat frisser? Als ik er nu met mijn zoontje ga inzitten, bibberen we eruit haha. Staat een fris windje.

18. tulip

tulip Niet meer actief

Dat scheelt vast idd, lekker hoor...ruilen?? Mijn dochter gaat toch niet zo graag in,het badje;)

19. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik woon in brabant, om rond een uurtje of 10 vondt ik het nog best fris in de achtertuin.
    Nu zweten we inmiddels ook de tent uit :)

20. sleurhut inpakken en vanmiddag naar de oogarts met beide dames
    en tussendoor nog naar de winkel en eten koken

Deel Deze Pagina