Vandaag inderdaad naar een hondenstrand geweest, alleen in Muiderzand, en niet Bloemendaal. Dat was filevrij Daarna één wijntje op het terras in de haven, vervolgens naar huis, kinderen en mezelf gedoucht en nu een handig in elkaar gedraaide eenvoudige maaltijd. Goed dagje
Ik doe NIETS. Op de bank zitten en hopen dat het snel minder word Morgen helaas een begrafenis maar vrijdag toch even lekker op het strand liggen
Er word veel geschreven hier. Net ff alles doorgelezen. Veel mensen zie ik toch het water opzoeken Dochterlief heeft vandaag weer lekker in het zwembad gespeeld. Vanavond nog ff met haar vriendin gespeeld. Morgen een dagje touren met de auto.
Ik doe zo min mogelijk al wachtende op de regen en verkoeling. Tja, ik hou van regen . Vind het heerlijk om ernaar te luisteren op bed onder het schuine raam. Kan geen anti-depressiva tegenop .
Wat lijkt me dat heerlijk als je een strand in de buurt hebt, wij moeten eerst nog ik weet niet hoelang rijden eerder dat we daar zijn. Dus ik mijn man heeft het grotere zwembad opgezet net, dan kan ik lekker samen met ons dochtertje zwemmen vandaag
gisteren naar mijn moeder op de camping geweest en daar lekker veel gezwommen. vandaag lekker in ons eigen zwembad duiken denk ik
Vandaag weer lekker naar het strand, gisteren ook geweest dus lekker bakken met de kids Nou moet ik zeggen dat wij op loop afstand van het strand wonen dus bij ieder zonnetje zijn we daar wel te vinden..
Ik voel me eindelijk weer wat beter, hoera! Vanochtend de jongste naar het KDV gebracht, hij stond te juichen haha, ze hadden het zwembadje al klaar staan. Daarna heeft de oudste met de buurmeiden gespeeld, en kon ik het huis schoonmaken. Nu gaan we ( zoon en ik ) de stad even in, moet nog wat hebben, om daarna met z'n 2en te lunchen. Vervolgens strandtas pakken en naar het strand toe ( 5 min. fietsen ).
Hmm net buiten geweest, maar tis nog wel wat frisjes. Hoe laat gaan jullie met kids naar buiten om te zwemmen in het zwembadje?
Ik woon aan zee, misschien daarom wat frisser? Als ik er nu met mijn zoontje ga inzitten, bibberen we eruit haha. Staat een fris windje.
Ik woon in brabant, om rond een uurtje of 10 vondt ik het nog best fris in de achtertuin. Nu zweten we inmiddels ook de tent uit
sleurhut inpakken en vanmiddag naar de oogarts met beide dames en tussendoor nog naar de winkel en eten koken