Warm zomerweer, wat doen jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door WorkingMum, 24 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

vanaf vanmiddag is het het hele weekend braderie hier, dus we beginnen vanavond met een ijsje en een terrasje en zullen er de komende dagen ook nog wel te vinden zijn;)

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    werken :( lekker koel in een ruimte met Airco ;)

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    heerlijk buiten, staat wel een lekker fris windje

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Werken, ik kan beter hier zitten (toch lekker rustig) dan thuis in die beklemmende hitte :)
    Voor de rest hou ik me lekker rustig, makkelijke frisse maaltijden en het huishouden even op een laag pitje. Vooral aan dat laatste kan ik wel wennen ook :D

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Vanmorgen mijn zoontje op de fiets naar het kdv gebracht. Hij gaat er vandaag voor de 2e keer wennen en vandaag een hele dag. Dus ik had wat tijd voor mezelf heb even lekker gewinkeld en 2 nieuwe outfits gescoord. Toen weer naar huis gefietst en mn huis gedaan en een wasje gedraaid. Nu wachten op mijn man die is lekker vroeg klaar vandaag dan gaan we boodschappen doen en samen onze zoon op halen :D

6. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Vanmorgen naar de bouwmarkt geweest verf gehaald. Daarna Liam naar de kapper geweest weer een lekkere korte kop. Hij ligt nu op bed dus airco aan en even aan de poets beneden. Daarna lekker de zon in. Liam lekker in het zwembadje.

7. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Volgens mij ben ik de enige die met dit weer met de kids binnen blijft tussen 11.00 en 14.30 minimaal ivm de hitte.

Misschien ook wel omdat wij alleen maar zon in de tuin hebben en geen zonnescherm ouzo, dus niet uit te houden....

8. Wan86

Wan86 Lid

1 feb 2012
    80
    0
    0
    Goudsmid
    Best
    Ik blijf met dit weer zo veel mogelijk binnen, terwijl ik wacht op mijn hummeltje. Zelfs even naar de brievenbus lopen vind ik al te inspannend;)
    Als de kleine er is hoop ik wat beter tegen de warmte te kunnen, tot die tijd is het veel lezen, slapen en films kijken(op onze mooie nieuwe 3d tv:D)

9. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Ja oké maar ik ben niet zwanger, haha.

Ben wel gastouder dus wel meerdere kids over de vloer.

Denk dat ik straks rond 3 uur het badje even op zet.

10. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Vandaag op pad geweest om de laatste babyspulletjes te kopen en we zijn naar de drukkerij geweest voor een proedruk van het geboortekaartje:D

Nu ff niksen, straks naar de tandarts;)

11. onzekerbloempje

onzekerbloempje Niet meer actief

straks ga ik met mijn oudste zoontje in t zwembad spelen,maar eerst nog t water wat warmer laten worden door de zon.

12. serena15

serena15 Bekend lid

1 okt 2009
    592
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik blijf binnen met de kids....

de oudste van bijna 4 wil niet eens naar buiten.. wordt nu ook afgeraden met deze hitte ...!! dus
    ik zit koel binnen

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vanmorgen boodschappen en naar de speeltuin geweest, vanmiddag blijven we thuis.

14. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Na o.a. de kinderboerderij en speeltuin, en drie zwem/zon dagen zonder middagslaap, ligt één van mijn tweelingboys compleet uitgeteld te slapen. De ander heeft zijn moeders gestel en heeft wat minder slaap nodig ;).

Als ook mijn slaapkop wakker is, gaat het peuterbadje op het balkon uit, en genieten we allemaal daar ook nog van :D.

Nu even rustig op de bank met de niet-slaper ;)

15. Within

Within Niet meer actief

Wij gaan waarschijnlijk vanavond zwemmen, als manlief nou eens terug smst..

16. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Gisteren lekker naar het strand geweest van 9 tot 10.30 (woon vlakbij, dus het is even de spullen in de auto en 10 minuten later staan we al op de parkeerplaats). Daarna naar de kapper en tandarts en als afsluiter lekker bij mijn ouders gegeten.

Vandaag boodschappen gedaan, in het huis gewerkt en de kids hebben vanmiddag lekker in het badje buiten gespeeld. Oh ja ik heb nog even wat onkruid weggehaald. Nu hangen ze even voor de t.v.

17. scooby26

scooby26 Actief lid

27 nov 2011
    390
    0
    0
    Sittard
    Ik zit lekker binnen, of ja lig binnen op de bank voor de ventilator op stand 3 hihi met een koel glas limonade en flink wat ijsklontjes erin.. En ben tussendoor eten klaar maken voor vanavond. Pooeeh echt veel te warm voor mij als hoogzwangere :) Ben aan het wachten tot ons wondertje zich meld en hopelijk mag ik dan snel bevallen..
    Anders was ik ook lekker gaan zwemmen. Ben jaloers hihi :)
    xxx

18. tulip

tulip Niet meer actief

Ik hoop voor jou dat het dan nog 2 dagen duurt, want vandaag en morgen is het veel te warm hoor om te bevallen.:D

19. scooby26

scooby26 Actief lid

27 nov 2011
    390
    0
    0
    Sittard
    Ja verwacht ook nog wel dat het iets langer gaat duren dan binnen 2 dagen.. Maar in ziekenhuis hebben ze toch airco dus zou het beginnen dan ben ik meteen daar hihi om lekker in de koelte te bevallen of dan moet ik nog dichter bij de ventilator gaan zitten :)

20. Within

Within Niet meer actief

Jep, wij gaan zwemmen :D Helemaal zin in!

De rest van de dag doe ik eigenlijk zo weinig mogelijk, tot het wat afkoelt in de avond. en veel drinken.

Deel Deze Pagina