Pffff.........waar ik woon is het lokaal nu ongeveer tropisch hot 35 graden nu buiten. Dit is mij te gek zo'n vieze, benauwde plakkerige hitte buiten. Het maakt niet uit waar je zit buiten, want zelfs in de schaduw is het warm. Maar heb begrepen op knmi.nl dat ze voor vandaag stevige onweersbuien verwachten, en morgen ook. Voor mij mag het wel ff, koelt het ook wat af ...en slaap je snachts ook wat beter, hihi. Maar ja, wij als Nederlanders zitten altijd te klagen he... Het is nooitttttttt goed
Hier is het binnen; 31.5 graden!!!! Ik denk dat het buiten nog beter te houden is. En ik moet straks ook naar AH, dus doe maar net alsof ik alle producten, die ik nodig heb niet kan vinden!
lekker bij de ah in de diepvries gaan liggen Hier gutst het zweet ook alle kanten op... net het bed op klossen gezet, alles verschoond, gestofzuigd pffff wat een werk.
En nu maar hopen.... dat ukkie blijft zitten... tot een koelere dag.... Schikt aanstaande dinsdag??? (heb even op teletekst gekeken...)
Inderdaad Seth, maar ik las gisteren dat weersomslag ook de bevalling kan opwekken, dus wie weet door het aankomende onweer...