ik vind het heerlijk. Zonde van de bewolking die steeds over komt Maar hou me gewoon rustig en dan komt het allemaal goed
Heb niet alles gelezen, maar wat mij op vakantie vorig jaar hoogzwanger de Griekse warme nachten doorhielp waren natte sokken aan in bed. Gewoon onder de koude kraan en aantrekken, heerlijk! Las het ergens en dacht jaaahooor, maar uit wanhoop toch maar geprobeerd. Sliep stukken beter!
Ijskoude douche en dan niet afdrogen (en zorgen dat je niet in huis gezien wordt met alleen onderbroek aan, ghehe)
Ik zou persoonlijk zelf niet met natte sokken of na het douchen onafgedroogd in bed gaan liggen. Ik ben veel te bang dat ik dan spochtvlekken of schimmelplekken op de matras krijg als dat zo gaat broeien.
Oh ik vind het heerlijk dit weer! Baal als een stekker want ik zit hier zielig alleen in mijn huisje aan tafel te leren voor mijn tentamens. Zou een moord doen om lekker een middagje onbezorgd in de zon te kunnen zitten met een goed boek
warm is niet erg.. maar luchtvochtigheid is meteen zo hoog dus direct stikbenauwd de kinderen zitten al vanaf vanmorgen half 10 buiten in het zwembadje.. kan helaas dan de deuren niet dichthouden zodat warmte uit huis blijft.. maar ja.. snachts idd een bevroren fles bij ventilator zetten, dan is de lucht echt koud die die blaast..
Ik vind dit weer heerlijk, lekker in de tuin zitten en het zonnescherm naar beneden, achterdeur open. Boven alle ramen open maar op zolder waar Justin slaapt is het ook bloedjeheet. Arme jongen kan niet slapen van de hitte dus slaapt nu naast mij, manlief heeft toch nachtdienst Vaak houden we ook de rolgordijnen naar beneden zodat de warmte toch nog enigzins wordt beperkt. Verder veel drinken en waterijsjes eten
ik vind het heerlijk vandaag! nergens last van dus heb helaas ook geen tips voor je. Sterkte ermee! na morgen wordt het weer minder
Sommige zijn echte zon mensen lees ik wat lijkt me dat heerlijk!! ik ben normaal niet zo'n warmte persoontje al vanaf kleins af aan... dus zeuren is het niet echt hoor de rest van t jaar hoor je met niet klagen wat dat betreft past het hollandse klimaat prima bij mij haha Wat betreft de koude douche zonder af te drogen zijn mijn ervaringen minder (ik heb t geprobeerd namelijk) maar omdat je dan weer in die warme ruimte terecht komt breekt het zweet me aan alle kanten uit.... ik neem dan eerder een extra hete douche en als ik dan in de kamer ben dat het wat koeler voelt als het is hahaha maar dat is misschien ook geen goed idee
Het is hier buiten 30 graden.... Ik had nergens last van tot ik het zwembadje gaat ging neerzetten...pfff nog even en ik zit er bij in denk ik.... Binnen is het koeler want ik heb alles potdicht, s'nachts alles lekker open en smorgens vroeg, zodra het warmer is alles mooi dicht. Verder doe rustig aan en zit ik met een glas koud drinken op mijn ligbedje blij dat het zomer is.
Ook ik heb het warm hoor. Gelukkig hebben we boven een mobiele airco, dus in de slaapkamers lekker koel. Alleeen beneden niet, plakkerig warm. Inderdaad veel drinken, icepacks en een zout chippie kikker je van op. En anders misschien je kleren in de vriezer leggen en aantrekken??? (According to jim)
ik ben echt super blij dat het eindelijk zomer is, ik zal dan ook niet klagen. Maar ik kan er in deze 'toestand'ook minder goed tegen. Heel veel drinken, heb een grote kan koude karvan c. in de koelkast staan en je proberen niet te druk te maken. Ik ben sowieso niet lekker en dan vanochtend naar de stad gefietst, dat moet ik dus niet doen, heb meteen overgegeven.
hier staat een joekel van een zwembad in de tuin, en mijn kinderen???? die zitten voor de tv de een in het buitenverblijf en de ander binnen tja je moet wat het als je een zwembad in de tuin hebt