Warm!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Moekje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben airco, dus zit lekker binnen.
    Dit weer blijft het morgen ook, en vrijdag ook. Vanaf dan zeer waarschijnlijk een stuk koeler :( Dus van mij mag het zo blijven!

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Deze foto is een uur geleden genomen.

Inmiddels staat ie op 30,5.

( en dat is binnen:$ )

Bekijk bijlage 257805

3. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Vervelend voor de mensen die er zo'n last van hebben. Van mij mag het altijd zo zijn. Helaas wordt het volgende week weer herfst in Nederland, bah.

4. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    :'( ik weet hoe je je voelt haha dat zijn de temperaturen die in mijn slaapkamer worden aangegeven whahahah 31 graden.., we gaan zo maar eens kijken voor een mobiele airco... we wonen nog wel een paar jaartjes in dit huis dus komt vast nog regelmatig van pas :p

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja mijn slaapkamer is net zo warm helaas:(

Maar wij gaan ook kijken voor een mobiele airco zal een hoop schelen!

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik vind dit veeeeeel te heet en benauwd bah bah bah zit ook lekker binnen met de ventilator aan !

7. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Van mij mag het dit weer het hele jaar blijven. Mij zal je over warmte niet horen klagen.
    Kou overigens ook niet, maar dan moet er wel een flink pak sneeuw vallen.

8. scooby26

scooby26 Actief lid

27 nov 2011
    390
    0
    0
    Sittard
    Hmm normaal vind ik dit weertje ook heerlijk, lekker naar het zwembad of strand en lekker bruin bakken hihi.. Maar met 36 weken zwanger is het toch echt te benauwd, heb niet veel puf en zin om wat te doen. Net nog even boodschappen gedaan wat was ik blij dat ik weer thuis ben zeg, veel s te heet met al dat extra gewicht in me...
    Ik lig nu op de bank met een natte theedoek om mn nek hihi. Helpt wel een beetje maar blijft toch benauwd. Vanmij mag het gauw weer wat koeler worden totdat ik bevallen ben daarna mag dit zomer weertje weer terug komen hihi :)

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik drijf zowat weg...
    toen straks mijn benen gekoeld met koud water.
    zit vooral aan de ijsjes onder de plafond ventilator

10. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Hier ook al zon hitte, zit nu met mn voeten in een emmer koud water en een bord watermeloen uit de koelkast die ik op 1 graad heb gezet :p!
    Dadellijk nog ff lekker douchen!

11. Joycee

Joycee Actief lid

9 dec 2007
    179
    0
    16
    Helpende
    Hier was het vandaag ook al super warm en kan daar momenteel heel slecht tegen. :(
    Gelukkig hebben wij een partytent in de tuin dus zat ik lekker uit de zon. (niet dat dat minder warm was, haha)
    Onze grote meid heeft zich wel vermaakt in het grote zwembad in de tuin. :p

12. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Normaal vind ik dit weertje ook heerlijk hoor maar nu ik zwanger ben, kan ik er toch minder goed tegen. Mijn voeten zwellen op van de hitte bah.....niet fijn.

Het mag van mij dus wel iets minder maar niet veel minder want volgende week ga ik op vakantie en we blijven in NL.......dus wel wel graag mooi weer houden, PLEASE:(

13. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Voordat ik het topic opende dacht ik, wie gaat er nu over het weer zeuren nu het eindelijk warm is.;)
    Maar toen ik je bannen las wist ik dat je niet zeurt! Ik was vorig jaar zomer zwanger en had toen ook veel last van de warmte. Met je voeten in een lauw/koud badje water is lekker om af te koelen. Of lekker met water in een vernevelaar over je gezicht en armen sprayen koelt ook af.
    Nog even volhouden!

14. Mijn hond had gisteren echt vreselijk last van de hitte...arme dier wist niet hoe en waar die moest liggen, toen ik naar bed ging , zo rond 00.00
    lagt tie nog enorm te hijgen...

nu ligt tie lekker buiten te genieten...

15. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Schijnbaar ben ik weer lekker tegen de draad in..

Maar ik kon juist vorig jaar, tijdens de zwangerschap, beter tegen die warmte dan nu..

Alleen op het aller laatst toen kreeg ik een spatader en die deed meer pijn met warmte en vooral zon op dat been.. Maar verder:(

Komt denk ik ook omdat ik tijdens de zwangerschap geen last van eczeem had, en nu heb ik het weer op mijn voeten, de benen, de armen, de rug, eigenlijk overal:( en met die warmte wordt het niet bepaald beter;)..

Gr.
    Carlien

16. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Ik kan normaal goed tegen de warmte. Maar nu ik hoogzwanger ben valt het me wel zwaar.

17. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Gelukkig ben ik niet de enige.... gister wezen kijken voor een airco en vandaag gaan we die gelijk installeren!
    Vanacht een nachtje op de bank doorgebracht met de achterdeur open... ik kon niet meer haha mn vriend komt vanmorgen beneden en wist niet wat hij zag... ahahaha wat ben jij aan het doen hier haha was wel grappig om 5 uur 's morgens.. hopelijk kan ik vanavond weer lekker slapen :p

18. Aloe

Aloe Niet meer actief

Eczeem is zo naar.
    Mijn dochterheeft eczeem maar ik heb het nu, na 5 jaar eindelijk onder controle.
    Mag ik je een tip geven.......jaja ik weet dat je al duizenden tips gekregen hebt en je nu denkt weer zo'n cremetje hihi............... Van Kneipp ligt bij de etos een bodylotion voor eczeemhuid. Het heeft 10% ureum in de tube en het is een staande knijptube. Het is ook echt voor eczeem. Superspul. Bij mijn dochter helpt het echt. Ik smeer nu soms nog met de hormooncreme maar eigenlijk amper.......en al die andere vette creme's gebruik ik niet meer.

Echt een aanrader.....
    Mijn dochter reageert trouwens op paraffine.......
    Daar kreeg ze nog meer eczeem van.

19. Aloe

Aloe Niet meer actief

Die warmte kan ik nu ook echt niet tegen.
    Normaal ben ik ook niet zo'n zeikerd maar nu even wel.
    Ik trek het amper en ben echt bij opstaan al moe, al had ik vannacht een goede nacht en heb ik vanmorgen nog even een was kunnen vouwen en er een kunnen doen. Maar verder lig ik alweer te rusten.
    Vreseljk die lamlendigheid.

20. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Inderdaad in de avond of ochtend alle ramen tegen elkaar open zetten, kan het lekker doorwaaien! En dan overdag alles dichthouden!!

Vanmiddag wil het ontweren, hopelijk word het dan wat minder plakkerig!

Deel Deze Pagina