Warm!!!

Discussion in 'De lounge' started by Moekje, Jul 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloempje28

bloempje28 Actief lid

Aug 17, 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook behoorlijk last van de warmte, 2 kleine ukkies (die hebben het ook warm) en ruim 33 weken zwanger, ben blij als de baby er straks is en ik niet meer zo opzwel!
    Hoop ook dat het onweer helpt!!

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    tja ik ben natuurlijk enorm blij dat het eindelijk eens mooi weer is, het enigste jammere hier in nl is dat het van de een naar de andere uiterste gaat :( dus helaas ik zwel nu op als een ballontje ;) gelukkig moet ik vandaag alleen nog werken en dan heb ik verlof :) s'nachts kan ik overigens nog best goed slapen valt me mee!

3. dr zijn nog geen buien te bekennen hier ;)
    moet eerst nog zien of en wanneer we buien krijgen

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Hier net 3 spetters haha.
    Ik vind zomer ook heerlijk normaal, alleen dat geplak en die benauwdheid, pfff. Nu ik zwanger ben heb ik er wel meer last van.

5. Mootjuh87

Mootjuh87 Actief lid

Jul 13, 2011
    447
    0
    0
    Hier ook zo eentje die opzwelt door de warmte. Je hoort me nog net niet klotsen als ik aan kom lopen...
    Straks lekker met de voetjes in koud water!!

6. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Ik kan er ook niet zo goed tegen... die hitte. En op het werk geen airco dus al snel 30+ graden binnen! (werk in bouwmarkt)
    Vandaag zou ik lekker naar een kinderspeeltuin gaan met zwembad maar vanwege de voorspellingen toch maar niet gedaan (zag er vanmorgen niet goed uit qua onweer) en nu is het de hele dag al zonnig en droog!!!
    Ik baal!!! :(

7. Dotty

Dotty Fanatiek lid

Jul 25, 2011
    1,882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb er ook nu veel last van, vooral 's nachts. Ik kom haast niet in slaap. En inderdaad dikke voeten. Van mij mag het nu koeler zijn (terwijl ik het normaal niet zwanger heerlijk vind).

8. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Het is echt super mega benauwd zeg pfffffffffff de zon schijnt niet (anders klaag ik niet want dan is het lekker in de tuin met zoonlief en een bak water :D) het is bloedheet en geen zuchtje wind. Bah van mij mag het wel ff flink losbarsten dan is weer wat minder benauwd hopelijk..

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

Jun 29, 2007
    6,874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou vind zomer wel lekker, maar deze luchtvochtigheid is niet te harden, ben 33 weken zwanger en kan eigenlijk niks doen of het zweet loopt in druppels van m'n hoofd (zelfs als ik stil zit). Moet ook 's middags echt even een uurtje gaan slapen. Pff... het mag van mij wel wat minder. Niet zozeer qua temperatuur hoor, maar dat benauwde is gewoon niet harden.

10. Joycee

Joycee Actief lid

Dec 9, 2007
    179
    0
    16
    Helpende
    Vandaag weer ontzettend warm hier en had er ook last van.
    Ik kwam met het idee om samen met mijn dochter naar het winkelcentrum te lopen voor een paar kleine boodschapjes. Dat heb ik (helaas) geweten. Op de terugweg had ik zo'n last van de warmte dat ik opeens erg duizelig werd. Maar goed, thuis lekker een ijsje gegeten met mijn grote meid en toen ging het gelukkig al wat beter.

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Pfffffff erg heet en benauwd ja!!
    Ik werk buiten, lekker zal je denken, maar op een kinderboerderij met verstandelijk gehandicapten is het behoorlijk pittig. De beesten moeten toch verzorgd worden en de stallen gedaan worden.
    DE waterstralen liepen zo van mn hoofd af, niet normaal!

12. knap

knap Niet meer actief

Loop al de hele dag te puffen van wat is het warm. Nou idd het bloed heet brrr. Van mij mag er wel een lekkere verkoelende onweersbui los breken.

13. Triskele

Triskele Niet meer actief

zal ik je een dagje met mijn man mee laten werken dan zeg je denk ik wel wat anders (palen de grond in rammen op een kunstgrasveld midden in de palle zon) of met een bevroren grond proberen de palen erin te krijgen, nee echt geweldig.

Van mij is het natuurlijk wel lekker hoor in de tuin met warm weer maar laat het voor werkend NL maar een beetje gemiddeld blijven met een paar vreselijke mooie dagen maar niet overdreven zoals ijskoud of loeiheet...

14. Ik kan er zelf wel tegen, ben een redelijke koukleum (vooral als ik zwanger ben), maar.. als het zonnetje schijnt wordt de hooikoorts hier echt erger :( dus een dag als vandaag met regen vind ik eigenlijk wel heerlijk :)
    Mijn man heeft het wel al gauw warm, wij hebben in de slaapkamer de hele dag het raam open maar de verduisterende gordijnen dicht. Verder hebben we een airco voor als het te erg wordt (boven de 25 graden) maar de verduisterende gordijnen schelen al een boel! Boven is het namelijk 22 graden en beneden 25 graden.

Share This Page