ik ben nu 12 dagen overtijd, als ik zwanger zou zijn ben ik 5 weken en 5 dagen zwanger als ik het goed heb met een cycles van 28 wat ik ook heb, ik kan een duidelijke streep zien lopen vanaf mijn navel tot mijn schaambot donker pigment volgens mij nou dat heb ik echt nooit en het kan toch ook geen schijn zijn..? je huid houd je toch niet voor de gek..? ik zie hem duidelijk zitten ... nou is mijn vraag wie had ook al een streep bij +- 5 , 6 a 7 weken ? Hoop echt op reactie's.. ben erg benieuwd! Alvast bedankt.. X
ja kan er wel een foto van maken alleen heb geen aansluitingdraadje... zou echt niet weten waar die is.. het ziet er zeg maar uit alsof je met je pink(want zo dun/dik is die streep) met je pink, vanaf je vanaf je navel tot schaambot een lijn trekt, en dan de kleur vannou ik denk 4 tinten donkerder dan mijn huidskleur ik ben blank gr. mij
Ik ben nu 6 weken en heb geen streepje. Volgens mijn zwanger zijn boek komt dat pas in het begin van het 2de trimester.
Ik geloof dat dat bij iedereen anders is...elke zwangerschap is anders dus ook ieder lichaam reageert anders de een heeft snel een streep de ander krijgt niet eens een streep.....
Ik heb nog geen streep. Ik kreeg ze bij de eerste rond eind twintiger weken geloof ik en bij de tweede zat ie er nog van de eerste haha
Hallo Madeliefjuh, Betekend dit dat je nog niet getest hebt? of dat je testen nog negatief uitkomen? Ik ben namelijk al 5 dagen overtijd en denk dat ik zwanger ben alleen 3 testen waren negatief? gr. Lieke
Lieve meiden, ik heb bijna altijd een streepje op mijn buik staan vlak voor mijn menstruatie. Dus ik zou er niet vanuit gaan dat dit een teken is van een zwangerschap. Het is meer iets hormonaals. Maar het kan wel natuurlijk...
ik heb in totaal 4 x getest 3 nega en 1 (de 3de x ) heel erg vaag picht raar streepje zoo vaag dat de ene hem zag en de andere niet.. dus beschouw hem als negatief.. ik had de streep nooit maar hij is nu bijna helemaal weg.... heel raar dus.. xx
Bij mij zijn ze ook steeds negatief. Heb verder ook niet ergens last van of zo.. Enne, k heb al een zoontje, en ik heb helemaal geen streep gehad op m'n buik.
Hallo Denise, vervelend he.... volgens mij moeten we iets geduldiger zijn... een week wachten of zo voordat we weer testen. Maar ik kon me vanmorgen ook niet inhouden en heb voor de 4 de keer getest... weer neg. Ik denk dat ik de dokter morgen bel om te vragen of ik al een bloedtest mag doen. Geen idee wanneer ze je zoiets laten doen. Succes Denise met de tetsten.. hoop dat het voor jou snel positief is. groetjes Lieke