Warme babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mschopman, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Oh, sorry, lekker slim ben ik de link staat boven het berichtje al. Dat is idd de kamer die ik bedoel. Ik vind m heel mooi, amar het paste bij ons niet bij de vloer en kast die al in het kamertje zijn. Anders hadden we m denk ik wel gekocht.

Succes!

2. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Is het voor jou geen idee om meubels te laten maken naar je eigen smaak?
    Dit hoeft helemaal niet zo duur te zijn en kan van allerlei soorten hout (vuren, steigerhout etc.).

Mijn vriend maakt meubels en die maakt die van ons dus ook. Goedkoop en geen wiebelkwaliteit. En we kunnen het naar wens schilderen.

3. mschopman

mschopman Lid

15 okt 2007
    20
    0
    0
    We hebben deze ook nog gevonden. Is altijd lastig om te zien op de foto's maar dit is even anders dan € 3000,- voor de babykamer (Kidsmill Bretagne) die we eerst zagen.

http://www.babymax.nl/eMerchantPro/pc/v ... oduct=2923

Basis set is € 1395,- en met een extra bed erbij (prijs staat er niet bij, maar gokken op 350 euro) komen we op ongeveer 1600 a 1700 euro. Dat scheelt wel even € 1300, waar we een complete duo kinderwagen van kunnen kopen.

Je kunt een kamer nog zo mooi vinden maar op een bepaald moment kun je het meerbedrag gewoon niet meer rechtpraten.

Deel Deze Pagina