VSM puur mama had voorheen een darmflorapoeder, welke dat je in moest nemen in maand 8 + 9 van de zwangerschap. Het zorgde ervoor dat de baby minder kans had op het ontwikkelen van een allergie.... Aangezien mijn zoontje allergisch was, wilde ik deze zwangerschap dit middel WEL innemen.. Vorige keer hoorde ik te laat van dit middel en wat wil het "toeval" nu... VSM heeft dit produkt uit de markt genomen, omdat er te weinig vraag naar was.... Kent iemand zo'n soort middel? en welk merk?
Tjeetje niemand?! Ik wil weer wat aparts.... Heb trouwens vanmiddag hier bij de drogisterij gekeken en zag ze van VSM nog staan.... was even blij... totdat ik de EXP-datum zag... Juli 2008! Dus ook bij drogisterijen opletten...!
ja, maar ach zonder blikken of blozen...... Nee denk dat dat ook het probleem is.. dat veel mensen het niet kennen... Denk dat anders ook wel meer mensen het zouden kopen/gebruiken... ik bedoel als het allergieen van je kind kan voorkomen...
Hmmzzzzzz................lekker is dat dan! Nouja ik denk idd dat er ongetwijfeld meer mensen zijn die het willen proberen, zeker als het homeopatisch is is het het proberen waard. Werkt het werkt het werkt het niet dan kan het ook geen kwaad! Succes met je zoektocht! Weet je trouwens de naam? Misschien kan je er via internet nog aankomen?
http://www.purelijfkracht.nl/files/bijs ... -1.0-W.pdf Tja ik zie nog wel sites die het verkopen... maar ik ben dus bang, aangezien VSM zelf zegt dat ze het uit de handel genomen hebben (heb ze vanmiddag gebeld) dat het allemaal exemplaren betreft van over de datum! vandaar dat ik me afvraag of een ander merk ook zoiets heeft.... Heb even de bijsluiter meegelinkt.. kun je precies lezen wat t is..
Hmm, tja je hebt gelijk, waarschijnlijk is dat allemaal van de laatste partij en die is dus zo langzaam aan over de datum! Succes met zoeken, ik ga die bijsluiter even lezen, ben wel benieuwd. (overigens ben ik niet bang voor allergieën, hier - gelukkig - totaal geen in de familie te bekennen )
Orthica heeft net zoiets, het heet Orthiflor Start en je kan het gebruiken tijdens je zwangerschap en ook vanaf 2 weken na de geboorte. Het zal waarschijnlijk wel wat duurder zijn dan VSM denk ik. http://www.orthica.nl
Orthica heeft net zoiets, het heet Orthiflor Start en je kan het gebruiken tijdens je zwangerschap en ook vanaf 2 weken na de geboorte. Het zal waarschijnlijk wel wat duurder zijn dan VSM denk ik. http://www.orthica.nl
@ Ramona, dat van vsm klinkt echt wel interesant eigenlijk! @ Mikatjuh, dat is volgens mij alleen voor de darmbacterieën, niet ter voorkoming van allergieën en eczeem, toch? Of begrijp ik het verkeerd?
Thanx.. volgens mij is deze idd ongeveer hetzelfde... "orthiflor start" En een verkooppunt in de buurt! duurder... tja misschien wel.. maar die van vsm was ook 25 euro voor 30 zakjes! Bolbuikje het principe is hetzelfde... je eigen darmflora gezond maken.. zodat je dit aan je kind, (tijdens de bevalling) meegeeft....! Ga t iig proberen... en oja.. mijn zoontje was allergisch terwijl het hier in de familie ook helemaal niet voorkomt..! Eentje moet de eerste zijn ... heb wel 9,5 maand borstvoedinge gegeven.. waarvan 6 maanden volledig... (en dat heeft echt geholpen, maar zo'n middel wil ik best proberen.... alle beetjes helpen... en wil dezelfde ellende niet met deze kleine .. is zo zielig als ze helemaal onder de jeukende uitslag staan.. na 2 x fv te hebben gehad!
Hmmm, oke toch wel 'hetzelfde' dan moet ik dus gewoon beter lezen ! En idd das waar 1 moet de eerste zijn, maar hier trouwens wel borstvoeding en verder hypoallergene kunstvoeding geen idee waarom, gewoon voor de zekerheid zegmaar . Succes in ieder geval!
Solgar heeft het ook: ABC Dophilus Powder (op de site staat dat het is voor de baby, maar de moeder kan er voor de bevalling al mee beginnen).
solgar inderdaad, volgens mij heb je van Bloem ook iets, maar vraag even goed na, ze zijn niet allemaal geschikt voor tijdens de zwangerschap. VSM was behoorlijk aan de prijs trouwens, vond ik. Vandaar misschien te weinig vraag!