Hoi allemaal Ik heb een dringende vraag. Ik heb sinds een week last van mijn onderrug, vooral links onder. Ik ben dan ook een aantal kilotjes aangekomen, dus ik dacht dat het bij de zwangerschap hoorde. Ik had er niet zo extreem veel last van. Vooral als ik gewoon een tijdje liep voelde ik het niet meer, het was meer de start houdingen dat heel even pijn deed. (opstaan,beginnen met lopen etc) Maar sinds 2 dagen is het een stuk erger geworden. Het straalde gisteren naar mijn linkerbil maar ik kon nog normaal lopen. (en ik moet eerlijk toegeven dat ik best veel heb gelopen) Maar het ging nog wel. Vandaag ben ik naar de Zwarte markt bezaar geweest en ik kon nauwelijks lopen. Mijn linker onderrug deed zo'n pijn. Op een gegeven moment liept het ook naar mijn stuitje en soms naar mijn been. En omdat ik waarschijnlijk niet goed liep kreeg ik ook last in mijn rechter lies. Ik kan nu niet lang meer normaal lopen. Ik kan de pijn ook niet voelen vanaf de buitenkant en dat het mijn onderrug is durf ik ook niet te zeggen. Het zit ergens dieper waar ik vanaf de buitenkant niet bij komt. Ik kan het dus ook niet aanwijzen waar de pijn zit. Het zit voornamelijk op de plek als ik leun op mijn linker been met mijn hele gewicht, maar dan niet mijn heupen maar dieper daarbinnen en meer in het midden. En het is het gevoeligst als ik begin met lopen, opstaan, opeens een move maakt of een draai. Zijn dat mijn bekken? En wanneer is het nou BI? Wat moet ik doen? Moet ik naar mijn dokter, of kan ik beter wachten tot donderdag dan moet ik naa de VK. Sorry voor het lange verhaal. Maar ik ben zo bang dat het erger word. Vast bedankt, ik hoop dat ik een beetje heb kunnen uitleggen wat ik bedoel. XXX
Ik heb precies hetzelfde en ben er voor naar de dokter geweest. Hij zei dat ik een isias heb en vooral rustig aan moet gaan doen. Niet tillen en teveel zwaar werk doen. Het is een ontzettend vervelende pijn en ik ben bang dat ik er de hele zwangerschap last van zal hebben. Ik hoop het voor jou uiteraard niet en voor mijzelf ook niet. Groetjes lucky
Hallo, Het klinkt heel bekend. De verloskundige dacht bij mij ook dat het zwangerschapsischias was. Ik kon ook niet meer lopen en het straalde uit naar mijn rechterbeen. Ik loop sinds 12 weken van mijn zwangerschap bij mensendieck, dit werkt overigens heel goed!. Bij mij is het toch bekken instabilliteit. Ik moet goed opletten welke houding ik aan neem anders voel ik het in mijn rug rechts onderin. Moeilijk te beschrijven in ieder geval. Ik hoop dat je er snel minder last van hebt. succes met je zwangerschap. Gr deborah
Hallo, Het klinkt heel bekend. De verloskundige dacht bij mij ook dat het zwangerschapsischias was. Ik kon ook niet meer lopen en het straalde uit naar mijn rechterbeen. Ik loop sinds 12 weken van mijn zwangerschap bij mensendieck, dit werkt overigens heel goed!. Bij mij is het toch bekken instabilliteit. Ik moet goed opletten welke houding ik aan neem anders voel ik het in mijn rug rechts onderin. Moeilijk te beschrijven in ieder geval. Ik hoop dat je er snel minder last van hebt. succes met je zwangerschap. Gr deborah
Bedankt Meiden.. Ik hoop niet dat het erger word. Ik ga maar gewoon naar de dokter voor de zekerheid disndag! XXX
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb het alleen met starthoudingen. Kan wel gewoon nog lopen. Maar het straalt bij mij ook uit naar mijn benen. Moet ik ook langs de dokter gaan?
Gewoon gaan hoor. Ben vannochtend geweest omdat ik nu helemaal niet meer kan steunen op mijn linkerbeen. Ik moet morgen ochtend naar de Fysio. Succes XXX