Hallo, Sinds ik zwanger ben 7 weken heb ik het zoooo koud!!! In mijn wollen vest heb ik het nog niet warm...wie heeft het ook zo koud ? Hoort dit bij de zwangerschap? Heb het bij mijn andere 2kids nóóit meegemaakt.
Ik herken het wel. Ben sowieso een koukleum maar de eerste weken het echt onwijs koud gehad. Wordt nu langzaam wat beter, maar kreeg het met geen mogelijkheid warm.
Ja hoor, hier twee keer de eerste helft vd zwangerschap constant koud! Herkenbaar dus. Na een maand of vijf a zes juist heel warm Kruikje erbij dat voelt beter
Ik heb het ook gehad de eerste weken. Bij mijn eerste zwangerschap ook niet gehad. Bij mij hielp het om me lekker dik aan te kleden en de verwarming wat hoger te zetten.
Dat had ik ook in het begin, ik ging dan lekker warm douchen na het eten en met lekker warm huispak op de bank!
ik heb het juist warm, met alleen koude voeten! hier dus 3 paar sokken, een deken over mn pootjes en het raam een stukje open
Hier ook vreselijk koud gehad, de hele dag maar vooral voor het avondeten en 's avonds in bed. Nu gaat het al wel iets beter gelukkig.
Herkenbaar. De eerste weken ontzettend koud. Nu juist warm. Ik begin om 7.00 uur op mijn werk en dan meteen het raam open. Mijn collega's vinden het niet zo leuk. 's Nachts ook, dan moet het raam helemaal open anders slaap ik niet.
Hier ook herkenbaar! Het is nu sinds een week omgeslagen naar constant bloedheet, maar daarvoor had ik het steeds zo koud. Inderdaad veel lange warme douches genomen (waar ik dan weer ontzettend jeuk van kreeg ) en met m'n dekentje op de bank met een kop hete thee.
Ik had het ook... Na het eten 's avonds douchen, warm pakje aan, dekentje op de bank, warm kruikje en een heerlijk kannetje dampende thee
Herkenbaar! Zit nu in week 8 en brrrrrrrrrrr me man wordt er gek van het is altijd bloedheet als hij thuis komt van z'n werk
Dus het is normaal, ik dacht echt dat ik ziek zou worden ofzo...me mannetje zei nog neem een paracetamol! Bedankt voor jullie reacties ik hoop dat ik het weer op temperatuur kom binnenkort want ik kan me kont niet van de bank halen, gewikkeld in me wollen vest , met een deken .... Morgen eerste echo dus we zullen zien de reden hiervan
Ja hoor het eerste trimester had ik het steenkoud vreselijk dikke truien aan het schoot niet op. 2 en 3de trimester bloedheet
Ja ik heb het ook steeds zo koud...!! Dacht eerst dat het misschien ook kwam door de vermoeidheid erbij..