Ik denk al dagen aan zo'n lekkere kop warme chocolademelk. Heb er zo'n trek in. Maar ik ben bezig met afvallen dus ik mag nog even niet van mezelf. Maar je wordt bedankt, het was net even uit mijn hoofd
Ik drink het vnl. op wintersport, warme met slagroom dan. Thuis soms koude zonder, maar eerder zelden. Ik lust trouwens ook geen pure koffie. Ik drink wel heel graag latte macchiato, warm in de winter en koud het hele jaar door.
Liefst warm in de winter en met veel slagroom en een scheut bailey's Toevallig hebben we nu een pak in de koelkast, maar dat vind ik toch niet zo lekker als in de winter.
Koud, warm, met slagroom, zonder slagroom, allemaal lekker ...maar drink het niet veel en warme eigenlijk alleen in de winter.
Lekker hoor. Drink in de zomer koude en in de winter lekker warm. Thuis zonder slagroom maar in een restaurant altijd met!
Heel t jaar door lekker warme chocomelk met slagroom en dan in de winter vooral op verwarmde terrasjes sowieso vind ik koud ook heeeeeeerlijk
Nu mag ik het niet meer, maar voorheen vooral in de winter heerlijke warme chocolademelk. Thuis zonder slagroom en in de stad (soms) met slagroom. Heerlijk om warm te worden!! En ja, koude chocolademelk is ook zoooo lekker
Ja ik vind t heerlijk. Thuis zonder slagroom. Heeeel soms zoals met sinterklaasavond koop ik wel slagroom. Lust t wel vaker maar wil niet dichtgroeien 😝 lust t koud ook graag maar dat koop ik niet om diezelfde reden.