Ik drink het het hele jaar door met slagroom erop. Wel alleen in een lunchroom ofzo, aangezien het daar altijd beter smaakt dan thuis.
Wat ik trouwens ook heerlijk vind, krijg je in Duitsland veel: witte chocolademelk!!! Dit dan wel zonder slagroom.
Alleen in de winter als het koud is eigenlijk warme chocolademelk met slagroom. En dan alleen als we met de hond stuk hebben gewandeld en lekker een bakkie doen bij een koffietent. Of na het schaatsten Thuis eigenlijk nooit. En koud vind ik het niet lekker. En ik moet ook "goede" warme chocolade melk hebben sommige zijn veelste waterig en dan lust ik het ook niet
Warme chocolade melk met slagroom, het hele jaar door, heerlijk! Alleen word ik 9 van de 10 keer heel misselijk als ik het drink... Geen idee hoe dat kan, maar het weerhoudt me er wel van om het te drinken. Ik denk dat ik het max. 3x per jaar drink.
Ik heb gestemd op 'het hele jaar door met slagroom'. Maar het is niet zo dat ik het hele jaar evenveel drink hoor. 's Winters wat vaker. 's Zomers maar heel soms, alleen als ik het koud heb. Ik heb het 's zomers meestal niet in huis, maar als ik het toevallig heb of bijvoorbeeld in de horeca, dan wel. Koud is koud, maakt mij niet uit welk seizoen het is. Nu drink ik geen koffie en ik ben ook niet echt een liefhebber van thee. Dus het is voor mij de enige warme drank die ik met plezier drink.