ik vroeg me al hoe jullie de echte weeen hebben ervaren want ik denk dat ik weeen heb maar dan heel licht het is een soort menstruatsie pijn die op loopt het duurt een minuut ongeveer maar kan ze moeilijk voelen voel het pas goed als het ook goed oploopt voel ze wel ietsjes duidelijker de tijd er tussen en een geschatte tijd van 15 tot 20 minuten hou het niet goed bij omdat het niet goed voelbaar is nu vroeg ik me af hoe jullie het begin ervaren hebt hoe hoog de pijn was ( deze pijn heb ik vaker gehad alleen dat waren valse weeen )
Wat jij omschrijft, zo werd ik de ochtend van 3 april 2008 wakker. En dat bleef zo, bijna de hele dag. Tegen de avond werd het wat pijnlijker en vaker. Daarna barstte het goed los, en net voor 4 uur 's nachts werd onze zoon geboren.
Hier ook al een tijdje... Vannacht werd het iets sterker dus ik dacht: ja het begint! Maar helaas weer afgezwakt... Kunnen.dus ook goed een soort voorweeen zijn?
Zo ging het bij mij inderdaad ook. Kan gewoon wat voorwerk zijn, maar kan nu.ook ineens losbarsten. Lekker bezig blijven, dan gaat de tijd sneller en de weeën waarschijnlijk ook! Succes!
ik voel nu ook in mijn buik en als tijd verdrijf een spel spelen vergeet ik op de klok te kijken niet echt slim ik ga maar eens slapen heb beroerde nacht gehad meestal slaap ik heel goed ( zonder de keren dat ik opsta voor de wc)
Mijn eerste weeen voelden ook zo,maar het werd al vrij snel heftiger. Na een uurtje of twee waren ze al lang zo lollig niet meer en na 3 uur moest ik ze wegpuffen. Succes, ik hoop dat het snel doorzet en je je kindje in je armen hebt!
kan er nu nog niks over zeggen ben ff weg geweest maar men wat valt dat vies tegen heb echt het idee dat het straks gebeurd ( meestal gebeurt er dan weer niks)
en desie al nieuws??? ik heb zelf bij de andere 2 rugweeën gehad, ben wel benieuwd naar ervaringen buikweeën voel je dit in je hele buik of alleen onderbuik?? golven?? kwa pijn zegt men dat dit veel minder hevig is dan rugweeën?
tot nu toe veel in mijn buik het wisselt van plek maar straalt wel uit maar twijfel of het mijn darmen zijn terwijl ik donderdag volledig leeg werd maar vandaag erge pijnlijke steken in mijn buik het is net zo,n pijn toen ik net zwanger was toen kon ik me niet bewegen van de pijn toen dachten we nog aan een miskraam maar het zat er nog in ik hou me nog niet echt bezig met de tijd omdat als ik dat doe het ineens stopt na een uur
ik kreeg weeen om de 4-5 minuten die 30-40sec aanhielden en dat de hele dinsdagavond en nacht. De VK die woe ochtend (uitgerekende dag) even kwam kijken heeft gevoeld en had toen een cm ontsluiting. Zei gaf aan dat het best voorweeen konden zijn en dat het gewoon nog een tijdje kon duren voordat de echte bevalling zou beginnen. Heb diezelfde ween ook woensdag overdag en 's avonds ook nog gehad, maar ze waren dus nog steeds niet zoals de echte weeen moesten zijn ( om de 3minuten en een minuut lang) Woensdagavond om 22:47 braken mn vliezen en toen pas kwamen de goede weeen. Uiteindelijk ben ik donderdagochtend om 10:47 bevallen. Ik kan je dus niet vertellen of het nu wel of niet voorweeen waren of wel gewoon gewone weeen of of mn vliezen met of zonder die weeen gebroken zijn zouden zijn maar er is in ieder geval iets gaande. Het enige wat ik je zou kunnen adviseren is gewoon bezig proberen te blijven, niet elke keer op die klok te kijken en kijken of je wat slaap kan pakken. Van een bevalling rust je namelijk niet uit Sterkte en succes!! Hoop dat je snel je kleintje in je armen hebt! x