Nou ik ben lekker aan het Googlen geslagen. Ik twijfel nu tussen deze twee: Allebei van Naketano trouwens.
Whahahaha, we hebben zelfs dezelfde smaak ik had bedacht dat ik de bovenste de mooiste vond (oogt heel klassiek en netjes, dus makkelijk te matchen met mijn kleding)
Ik heb een jas van Michael Kors, gevuld met dons dus super warm. Zelfs op de scooter heb ik het niet koud. En hij is echt warmer dan mijn ski jas.
Ik heb vorig jaar een hele warme, dikke, waterdichte jas van Moscow gekocht. Was wel prijzig (bijna €600,-). Maar zo ontzettend veel plezier er elke dag weer van!
Naketano is een heel fijn merk. IK heb zelf een superdry. Die is ook echt heel fijn en wat goedkoper. Waterdicht is lastig. Zeker met stiknaden. Min jas is behoorlijk spatwaterdicht. Kan hem ook nog wel eens inspuiten. Dat heb ik nog niet gedaan.
Deze idd ... heb hem ook en echt niet koud!! De mijne is wel gevoerd met borg van binnen wat hem nog warmer maakt
Een skijack is niet per definitie warm(er) hoor. Een skijack is om in te skien, te sporten. Dus ze zijn vaak juist dunner, omdat ‘skiers’ het drie lagen systeem hanteren. Dan kan er altijd wat uit als je het te warm krijgt. Maar een fijn merk is icepeak of o’neill. Ik heb een Naketano-jas, deze is echt dik en warm!
Mijn Moscow jas is écht NIET warm! Vorige winter nieuw gekocht en heerlijk warm. Tot ik ‘m ging wassen. Nu issie koud en niet wind- en waterdicht. Wat een miskoop!
Warm en winddicht. Wel waterdicht, maar de druppels vallen er niet af, het zuigt wel op. De mijn zit daarom nu in de wasmachine met Harmisol (waterdichtmaakspul).
Dan heb je hem denk niet helemaal goed gewassen en gedroogd? Mijn vriendin heeft er meerdere, al tig keer gewassen ook, zijn al ouder. Zijn wel wat dunner geworden, maar ook nog steeds warm, winddicht en waterdicht.
Gewoon in de wasmachine op wolprogramma, daarna in droger met tennisballen om de veren luchtig te maken. En heb ook spul gebruikt waar ik de motorkleding van mijn man waterdicht mee maak.