Deze heb ik ook. Echt een heerlijk warme jas. Heb het de afgelopen dagen meerdere keren te warm gehad op de fiets.
Hihi hier gewoon een lange waterdichte parka bij de miss etam vandaan en heel lekker warm, was 129 euro en vond ik al een hele uitgave Enige minpuntje is dat die niet lekker zit op de fiets want heeft niet een rits die je van onder naar boven kan open doen maar dan doe ik gewoon mijn oudere winterjas aan want die heeft dan wel.
Je hebt ook speciale wasmiddel voor polyester omdat skijassen daarvan gemaakt zijn. Dat zijn twee flessen. Eerst een speciaal wasmiddel wat de vezels open zet voor een goede hechting en dan een tweede keer erachteraan wassen met de ‘coating’. Wat betreft een warme jas heb ik geen idee. Ja skijassen. Die zijn super warm maar ik trek ze nooit in Nederland aan. Veel te warm hier
Hier ook een fan van deze! Vandaag over aangevroren straten door de regen met 2 kinderen in de bakfiets het halve dorp door gefietst. Mijnsnowboots en broek waren doorweekt, mijn jas nog heerlijk warm (duurde wel ff voor hij droog was). Ook de capuchon zat fijn, niet te groot, ikkon nog wat zien als ik opzij keek, en die kraag is echt heerlijk!
Ik heb een winterjas van Geisha, Ik wilde perse een winterjas die lekker warm was maar niet dik. Daar voldoet deze uitstekend aan. Ook wilde ik geen vaste capichon maar een geintergreerde https://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C21&SC=1AC&KAC=JAS&artikelNummer=958994&MaatCode=0440&BC=GOA&BAC=ALG&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjC3zlCKzFwlCCjCox9Do99S&utm_source=google&utm_medium=cpc&scid=scplp869589940440&sc_intid=869589940440&cm_mmca1=12913-AGI-23705142422-ASI-370596038149-869589940440&gclid=EAIaIQobChMI18fvysGJ2AIV1OcbCh3WsgOsEAYYASABEgJ45vD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CO6f8szBidgCFdjiGwod-LsJFA
Weet je toevallig hoe het heet en/of waar verkrijgbaar? Ik vind online alleen maar spuitbussen als ik zoek.
Ik ben fan van mijn Superdry jas. Bij 7-8 graden veeels te warm, maar voor de hele koude periode perfect
Was aan het meelezen en leuke naketano jassen gezien! Hebben jullie de volle prijs betaald voor die jassen? Of zijn er winkels die ze nog in de uitverkoop doen?
Ik heb een parka van O'neill en die is heeerlijk! Heerlijk warm ondanks dat hij dun oogt en 100% waterproof, winddicht en ademend. HIj heeft de winterse buien van vorige week glansrijk overleefd en ook in de regen is hij helemaal goedgekeurd. Het is de oneill journey parka. Verder zijn de jassen van didriksons ook helemaal wat je zoekt qua kemerken.
Zeker een maat groter nemen en als je gemiddelde of groter dan gemiddelde borsten hebt zou ik 2 maten groter nemen.
Ik heb ook een airforce jas, heerlijk warm! Nog geen tel koud in gehad! Inderdaad zeker een maatje groter nemen!