Warme, echt warme, winterjas?

Discussie in 'De lounge' gestart door iMoeder, 11 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Maatje groter idd :)

2. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik heb er eentje bij Zalando besteld. Daar waren heel veel modellen/kleuren al uitverkocht. Dus ik wilde zelf niet te lang wachten. Als je dan toch wat uitgeeft aan een jas, dan eentje kopen die je echt graag wil hebben. Maar goed, dat was mijn afweging.

Bailey07 en MrsDiablo vinden dit leuk.
  3. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Een vraagje. Ik heb net een parkajas van Didriksons binnen gekregen. Er staat op dat hij water en winddicht is. Maar hij is wel dunner dan een donsjas. Zou hij dan toch warm genoeg kunnen zijn? Ik vind de O'neill jas waar je het over hebt ook mooi ogen. Weet je of het bont eraf kan zonder dat de hele capuchon er af hoeft.

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    denk het wel. Die van oneill is een stuk dunnen dan donsjassen en ook warm genoeg! Had vandaag zelfs Mn jas gewoon open terwijl ik alleen een basic longsleeve truitje eronder had! Bont kan er gewoon af, capuchon zelf niet.

5. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Ik heb vandaag 2 Kjelvik Jassen gekocht bij de welkoop. Tweede gratis. Kjelvik ben ik erg tevreden over. Lekker warm!!

6. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
  7. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Heb deze Gaastra. Maar nog maar 1x aangehad..
    Valt ruim over de billen en is gevoerd met dons. In het echt mooier dan op de foto.
    Vulling is dons dus echt warm.

Ik zou echt gaan voor dons. En sowieso voor een wat langere jas, maar dat is een persoonlijke voorkeur

Heb ook 2 winterjassen van Khujo.
    Khujo kost gemiddeld rond de 200 euro.
    Mijn ervaring is dat het heel mooie en ook superwarme jassen zijn! Heel fijn. (Via Zalando te koop)

En verder heb ik 2 nettere wollen winter mantels van Henry White en eentje van Eddy’s JKTS. Die zijn prachtig van kleur en draag ik het toch het liefst!

Ik heb een beetje een winterjassen tic!

Bijgevoegde bestanden:

8. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Even een vraagje voor de dames met een Naketano, valt deze normaal op de maat? Ik ben om, ik wil er eentje bestellen :)

9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ja ik vindt van wel.

Lief of Stoer vindt dit leuk.
  10. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik heb vorige week een naketano jas besteld, gister binnen gekomen vandaag weer retour gestuurd, ik vond hem zelf niet veel warmer dan de jas die ik al heb en ik zou zeker een maat groter bestellen, eigen maat paste wel alleen bij de capuchon vond ik hem veel te strak en met een dikke trui zou mijn eigen maat toch te klein zijn geweest, de teddy erin is fijn maar ik mis het wel dat dat bij de armen niet doorloopt

Ik ruil hem niet voor een grotere maat.ik ga op zoek naar een andere

Lief of Stoer vindt dit leuk.
  11. Marchella

Marchella Niet meer actief

Geen idee hoe ik een link kan plaatsen maar oh boy wat ben ik happy!!
    Vanavond mijn nieuwe winterjas binnen gekregen en ik denk dat het nu echt voorgoed gedaan zal zijn met blauwbekken op het schoolplein! Ik heb een donkergroene jas van Esprit women casual in mijn bezit. Gisterenavond besteld in de uitverkoop (van €140 voor €55). Een 2 meter lange sjaal en warme handschoenen. Ik verheug me nu gewoon op morgenochtend :D

Me in love!!!

iMoeder vindt dit leuk.
  12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Waar heb je hem besteld?

13. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik heb mijn jas ondertussen ook binnen. Heeeerlijk is ie. Het is een donkerblauwe van Naketano geworden. Mijn ‘oh my God ik sterf van de kou en ik wil NU naar binnen’ dagen zijn voorgoed voorbij. :thumup:

iez en Marchella vinden dit leuk.
  14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Klinkt goed haha
    Ik heb/had een jas van edc, heerlijk warm met dons(?) Voering.

Maar helaas rits kapot en jas word ook al wat 'oud' dus tijd voor een nieuwe

15. Ballon

Ballon Niet meer actief

En hoe was het vanochtend :D

Ik zie gewoon nu een over enthousiaste moeder om 7uur naast het bed van haar kinderen staan te springen; "WAKKER WORDEN"!!! Mee naar beneden, boterham erin en om half 8 naar school. Kinderen;" ja maar mam, het is pas half 8" Mam: " Maakt niet uit jongens, hup hup, zijn we lekker op tijd" helemaal happy stappen met je nieuwe winterjas, kinderen chagrijnig erachter aan tegen elkaar mopperend: "volgens mij is mama dronken hoor, dit is niet goed.."

:D:D

Beertje8, Brinta, Marchella en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Marchella

:roflmao::roflmao::roflmao:

17. Marchella

Bij de Wehkamp. Zondagavond was het nog eens 20% extra korting op de salesprijs :)

De mijne ook vanaf vandaag :)
    Heerlijk!

Veel plezier met je nieuwe jas. Dat het nog maar lang koud mag blijven :p

iMoeder vindt dit leuk.
  18. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik heb een ski jack van c&a. Dit is al de 2de of 3de winter. Heerlijk warm!

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Is een korter model niet onhandig?
    Ik heb nu een lang model jas, wat ik zelf wel fijn vind op de fiets.
    En een lang vest komt er nu ook niet onder uit.

Twijfel om ook een naketano jas te bestellen maar de lange modellen vind ik niet mooi.
    Dus dan een korte.

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik zweer bij mijn jas van Giacomo. Kost wat, maar heb je ook wat.
    Ik heb de mijne nu of drie of vier jaar, dat weet ik even niet meer, maar aan vervangen denk ik echt nog niet.
    En al die jaren warm gebleven. Wel minder waterdicht, maar goed, ik trek met deze buien ook een stormregenjas van Agu aan, die zijn er voor gemaakt.

Deel Deze Pagina