Schrik!!!! Bruinig bloedverlies!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Oermoeder, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    #1 Oermoeder, 27 nov 2013
    Laatst bewerkt: 27 nov 2013
    :$:( ...vandaag nog positief getest....
    Begin van deze avond ineens bruinig bloedverlies in onderbroek!!!! :$

Ik heb al wat topics gelezen en ik weet inmiddels dat het nog steeds goed kan gaan.... Maar ik kan nu wel janken...:( Zit iemand momenteel in hetzelfde schuitje of kan iemand mij een hart onder de riem steken met positieve verhalen....

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ja en nee, het kan beide betekenen.
    Hier ook veel, echt veel bloed/bruinverlies gehad tot een duur van 14weken. Geheel onverklaarbaar want onze kleine groeide gestaag door.
    Toen was het ineens over met het bloedverlies...helaas is het voor kort geleden wel mis gegaan.
    Maar waarschijnlijk niet te wijten aan het bloedverlies.
    Geef de moed niet op!

3. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    ik heb het in het begin ook regelmatig gehad en het is toch goed gegaan :) zolang je maar niet echt gaat bloeden en krampen gaat krijgen..
    Sterkte!

4. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ja hier dus. Tijdens deze zwangerschap bloedverlies en ook al verschillende extra echo's gehad. Tot nu toe nog alleen maar goeie echo's gehad. Onze dochter groeit en beweegt goed. Bloedverlies is nu sinds 1,5 week over. Sterkte.

5. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Dank je wel.... Echt spannend is dit zeg.... Ik heb trouwens daarna niks bruinigs of roods meer gezien bij afvegen.... Dus zolang het kleurloos blijft ben ik rustig... Pfff.... Ik ga nu maar slapen om te ontspannen.

6. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook tot 11 weken ongeveer af en toe rood bruine afscheiding.
    Komt echt vaak voor in het begin zonder dat het misgaat.
    Maar het is altijd schrikken!

7. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hier constant bruinverlies sinds week 8 wat begon met heel veel bloedverlies tot 3x toe. Toch gaat het nog steeds goed met de kleine...

8. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Nog even een positief verhaal dan;) eerste zwangerschap 5 weken niks te zien op de echo, 6 weken kloppend stipje en bruinverlies.. 10 weken flink bloedverlies na 2 weken gestopt met 15 weken hevig bloedverlies (alsof ik stond te plassen) inc krampen weeen stolsels. 3 weken geduurd daarna nog tot 22 weken bloedverlies. Gezonde dochter (wel dysmatuur) 2e zwangerschap vanaf 34 weken bloedverlies en wederom een gezonde dochter. Succes met je zwangerschap hoop dat je kan gaan genieten.:)

9. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    jeetje want een zwangerschap zeg.en had dat dan met de placenta te maken?

10. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Ja gewoon 2x domme pech. Zaten flinke hematomen(bloed) aan de placenta. Waardoor ik bleef bloeden. Daardoor slechte placenta en lichte dochters. De eerste 2560 de tweede precies 3000 gram en 46 cm dus dat viel nog mee;)

11. Ik heb in het eerste trimester ook veel bruinverlies gehad. Zelfs ook afentoe met rood erbij….

Hier bleek het te komen door lichamelijke inspanning en als we gemeenschap hadden gehad. Maar pas na de 20 weken echo durfte ik echt te gaan genieten van de zwangerschap :)

12. Oermoeder

Oermoeder Actief lid

24 okt 2011
    321
    0
    16
    Het gaat nu goed, gelukkig! Niet meer bruinverlies gehad!
    Vanochtend toch maar nog eens getest en het was een fijne duidelijke test. Donkerder streepje dan afgelopen woensdagochtend.
    :)

Bijgevoegde bestanden:

13. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Fijn! Het blijft altijd spannend, maar so far, so good!

Deel Deze Pagina