Iemand tips voor een mooie warme grijze muurverf? Authentic grey vind ik mooi maar m'n man vindt die te bruin. Weet iemand nog andere mooie warme kleuren? Ik zag de balanced tundra en breeze van coleur locale nog. Die ogen ook nog redelijk warm maar misschien hebben jullie nog andere tips.
Wij hebben de muurverf van karwei. Warm grijs dacht ik, van kleuren van nu. Maar ik zal zo even in de schuur kijken. Wij zijn er heel erg blij mee. Krijg er veel complimentjes over.
Wij wilde warm grijs voor de babykamer van kruim. Dat was op het grote vlak paars... Ach stoere mannen houden ook van paars
Wij hebben fluweelgrijs van Perfection op de lange muur in de woonkamer. Erg mooi! Bij de praxis kun je ook proefjes kopen.
Wij gaan vanavond poedergrijs in de keuken doen. klein stukje gedaan al is ook een warme tint. Hij is van deco? ? Van de praxis. Ben nu niet thuis, zal straks ff kijken.
Wij hebben basalt grijs van karwei OF de loodgrijs, maar ik denk basalt.. erg donker maar icm onze meubels erg mooi