Hoi dames, was ik weer Ik heb weer even jullie advies/ervaringen nodig. Ik ben dus sinds 1.5 week begonnen met groente en fruithapjes (zoontje is nu precies 6.5 maand). Dit ging eigenlijk gelijk al goed. Ik maak het overigens zelf en hij maakt een (klein) bakje op. Maar sinds gisteren spuugt meneertje alles uit Echt bij elke hap blaast/spuugt hij het eruit. Ik heb niet het idee dat hij het ineens niet meer lekker vind. Want ook op andere momenten is hij wel eens druk met 'uitblazen'. Maar wat is het dan wel? Op een gegeven moment ben ik ook maar gestopt want het werd een grote knoeiboel. En ik had niet het idee dat hij het netjes zou gaan opeten haha.
Hoort erbij ik kreeg ineens peer over me heen een paar maanden geleden. Dan ontdekken ze dat ze dat kunnen
Oke goed om te weten Het was ook niet zo slim van me om gisteren een wortel/aardappel prakje te geven met een spierwit shirt aan. Zat helemaal onder de oranje spetters/vlekken. En ik kreeg het zelfs in me gezicht. Jaja Ik kon me al haast niet voorstellen dat hij het ineens niet meer lust. Maar wat deden/doen jullie dan? Gewoon doorgaan of op een gegeven moment ook maar stoppen?
Fase. Teken dat je gewoon even stopt met voeren en het op een moment als ze klaar zijn met blazen verder geeft. Hier was het altijd: knoeien? eten weg. Ze knoeiden ook weinig.
Dat heb ik vanochtend bij het fruithapje ook gedaan. Hij nam eerst wat hapjes en daarna was het telkens blazen/spugen geblazen. Ik ben er toen ook maar mee gestopt. Ik kreeg niet echt het idee dat het op dat moment nog wat ging worden haha. Maar fijn om te weten dat het een fase is