Op de babykamer is het op dit moment 25 graden. Is dat niet veels te warm? M'n dochter slaapt lekker en lijkt nergens last van te hebben... Andere kamers zijn net zo benauwd dus het heeft geen nut om haar ergens anders neer te leggen...
Ja denk dat iedereen daar wel last van heeft op het moment (warme kamers). Zou haar gewoon niet te warm kleden in bed.
Hier ook 25 graden hoor en ligt hier alleen in een romper zonder mouwen en dunne slaapzak Kortom niet tw warm kleden dus
Bij ons is het op de kamers van de meiden 28 graden... De oudste slaapt in een romper met spaghettibandjes en een zomerslaapzak. De jongste gaat straks in romper korte mouw, dun broekje en een lakentje haar bed in. Het is nou eenmaal warm maar hier lijken ze er niet veel last van te hebben.., al kwam de oudste na haar middagslaapje wel met een bezweet nekje uit haar bed
Hier is het 28 graden en heb haar net op bed gelegd. Ze slaapt in een romper korte mouw en een dun pyjama broekje.
Ja hier is het ook bloedheet.. M'n zoon slaapt alleen in zijn romper momenteel, vanavond voor wij op bed gaan doe ik hem evt. nog een dunne zomerslaapzak aan.
Pfff, dat jullie kinderen een zomerslaapzak nog aankunnen. Hier is het 27 graden ligt ze alleen in een romper met korte mouwen. En daarmee had ze het al warm!
Heb zojuist ook haar slaapzakje uitgetrokken. Ze werd bezweet en huilend wakker. Na een paar flinke slokken water heb ik haar in een romper met spaghettibandjes terug gelegd.
Hier geen idee hoe warm het is, maar warm genoeg. Ze liggen allebei in een romper met korte mouwen onder een lakentje. De jongste trek ik daar straks nog een pyamabroekje bij aan.
Hier is het ook 29 graden pfff.... Ik haar romper met pijpjes en spaghettibandjes en slaapzak aangedaan maar slapen ho maar dus slaapzak maar uit en ze slaapt maar wat is het warm. Ik heb het raam maar open gedaan en deur lekker open. Zetten jullie raam ook open? Of zal het teveel tochten?
Besloten beneden te gaan liggen met der. Maar ze had ook 39 graden koorts (tweede prikjes gehad) en ze lag in der kinderwagen bak allen in een romper met spagetie bandjes. Ik heb de balkon deuren net open gezet en haar der puckababy aangetrokken omdat ze heel onrustig werd en er nu eindelijk wat frisse lucht in huis komt. Ze is nu ook van der koorts af
Hier was ze gister alsnog 2x wakker geworden met alleen een romper korte mouw en een dun pyjama broekje aan. Ze was wat bezweet, dus romper uitgedaan en met luier in de zomerslaapzak. Beetje melk nog en toen is ze wel gaan slapen. Misschien toch te warm in combinatie dat ze niet gewend is zonder slaapzak te slapen...???
Gisteravond was het in haar kamer 28 graden, maar door de verduisterende gordijnen vind ik de gevoelstemperatuur toch echt lager. Heb haar in haar luier in een katoenen slaapzak gelegd, is net zo dun als een lakentje. Ze slaapt nog steeds, dus heeft goed geslapen.
Mijn meisje gaat ook niet slapen in alleen een luier en slaapt ook langer met haar slaapzakje aan. Ik heb geen flauw idee hoe warm het op haar kamer is, tis overal warm. Maar kan er weinig aan doen. Gewoon wat vaker kijken?