Warme kamer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kelliee, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Geen idee hoe warm het boven is. De temp. op de babyfoon staat uit, kan er toch niks aan doen.

Mijn dochter ligt alleen in een romper in bed, maar trekt toch nog zelf haar dekbed over haar heen. Ligt wel laken in bed, maar dekbed vind ze toch prettiger.
    Mijn zoontje ligt in zijn romper in een zomerslaapzak, maar wel met een dekentje over zich heen (heel zacht een de binnenkant). Ik vind het warm, maar zonder dat dekentje en slaapzak slaapt hij niet. Zelf heeft hij er geen last van (niet zweten ofzo).

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Wat hebben jullie kinderen veel aan! Mijn oudste ligt in zijn pamper in bed en het liefste zou ik die ook nog uit doen.
    Mijn jongste ligt bij ons in bed met een romper zonder mouwen aan. En ook een pamper natuurlijk ;).

3. Mami

Mami Actief lid

8 nov 2010
    148
    0
    0
    Och, ben dus gelukkig niet de enige.

onze zoon ligt voor de eerste maal in 8,5 maand leeftijd los in bedje met alleen een rompertje aan.

moet ie even aan wennen, maar anders is het toch echt te warm.

en dat te bedenken dat het daar 23 graden is, de heerlijkste kamer van allemaal :p

hij slaapt ook voor het eerst heerlijk op zijn buikje (normaal in slaapzak op zijn rug onder dekentje)

4. Kevertje83

Kevertje83 Actief lid

6 apr 2011
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het ook boven op de babykamer 28 graden (ook 's nachts blijft het zo warm). Mijn zoontje slaapt momenteel alleen met zijn luier aan en dat lijkt prima te gaan. :)

5. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Mijn zoontje heeft alleen een luier aan

6. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    gisteravond 27,5 graad, arme prul. :( Alleen in zn romper in een dunne zomerslaapzak en een dun lakentje (meer om te voorkomen dat ie alle kanten op schuift in bed), maar hij zweette nog behoorlijk toen ik hem wakker maakte voor de 23.00 fles... dus na de fles maar het lakentje weggelaten. Hij heeft goed geslapen vannacht, maar was alsnog bezweet vanochend. Bah ben blij als het vanavond afkoelt. Stom weer:x

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hier overdag als ie thuis is alleen in zn luier . de avond ook.. alleen om 23.00 trek ik m bij de laatste fles een romper zonder mouw aan en lakentje losjes over m heen.. 29 graden op zn kamertje pffff
    Bij kdv zal ie nu wel alleen in zn romper en luier liggen

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier was het gisteravond zelfs 29 graden... Alleen een romper zonder mouw aan. Vandeweek (25/26 graden) ook nog een zomerslaapzakje.

Deel Deze Pagina