misschien wel, misschien ook wel niet

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door catje1981, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ongeveer vier weken terug kreeg ik kramp in mijn buik. En vanaf de volgende dag was ik eigenlijk misselijk. En hoe meer de tijd verder ging hoe meer "kwaaltjes' erbij kwamen. Ik kreeg een soort van borrelbuik noem ik t maar, soort van belletjes in je buik, ik ben veel meer moe dan anders, ik kan echt overal wel om huilen,en eten begon anders te smaken. Dingen die ik heel erg lekker vond daar moet ik nu niet aan denken. Ik was bijvoorbeeld gek op vis, nu al als ik het ruik word ik misselijk. Of dingen die ik nooit luste vind ik nu heerlijk. Japanse mix luste ik nooit, maar daar ben ik nu verslaafd aan. Na ongeveer twee week misselijk te zijn ben ik langs de huisarts geweest, maar de test bij de huisarts was negatief. De huisarts zei ook dat t nog te vroeg was om te testen omdat ik nog niet ongesteld was geweest. Dus weer twee week van misselijkheid en raar gevoel moest ik ongesteld worden. Dit gebeurde een dag later dan het moest. Ik natuurlijk een beetje balen. Maar het was anders dan anders. Het had niet echt de helder rode kleur als anders, het was veel donkerder en ik verloor geen weefsel. En anders ben ik het minstes vier dagen nu krap aan twee. Maar goed ik was ongesteld geweest maar toch even een test gedaan. Deze was weer negatief, maar daarmee veranderde al het gevoel in mijn lijf niet. Dus maar weer huisarts gebeld. De vervanger van mijn eigen arts zei dat ik nog maar een weekje moest wachten en dan weer testen.
    En sinds vandaag heb ik er weer een kwaaltje bij, het is net of ik te veel buikspier oefeneingen heb gedaan en mijn buik is wat boller. Het voelt een beetje alsof er een ballonnetje in zit.
    Ik droom regelmatig dat ik zwanger ben of al een kindje heb.
    Maar ja dat is dus afwachten maar weer.
    Test ik volgende week weer negatief dan maak ik wel weer een afspraak met mijn eigen huisarts...

2. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Vanmorgen dacht ik even dat alle kwaaltjes weg waren. En er schoot gelijk door mijn hoofd, nou dan ben ik dus toch niet zwanger. Daarna gewoon ontbeten en alleen mijn buk is hard en het ballonetje voel ik nog en die raare spierpijn was er nog. En ik zit met mijn vriend op de bank en ik werd in ene keer misselijk, maar overgeven niet wel kokhalzen.
    Ik snap echt niks meer van mijn lijf. Zou ik nou zwanger zijn, of toch niet....

Deel Deze Pagina