jongenskapsels/gel etc

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door debby82, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Mijn zoontje heeft erg veel haar.
    Nou ga ik sowieso binnenkort een beetje laten bijknippen voor zijn verjaardag.

Ik vroeg me af of jullie leuke fotos hebben van jullie jongens met hun haartjes leuk gedaan. Leuk met gel of leuk geknipt orzo...

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Toch wennen he zo'n jongetje :p;)

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    diddl haha ja... maar als ik het niet afknip is zijn haar straks net zo een bos als dat van emma...
    niet echt charmant denk ik voor een jongen :p

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik gebruik geen gel voor mijn zoontje en wil het juist een beetje laten groeien hihih
    Het is nu een beetje naar 1 kant gekamd naja legt niet meer het vald al 1 kant op
    Elisa Profiel - hyves.nl

5. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook benieuwd naar foto's , de mijne heeft het ook een beetje naar 1 kant en vandaag Jip en Janneke gel gekocht ipv zwitsal.........zal morgen zien of dat iets beter is

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Jip en Janneke Gel is stukken beter, zwitsal gel plakt zo goed niet,

Jelmar heeft best wel krullen.. en lang blond krulhaar bij jochies vind ik niks haha, dus ik knip het bijna elke maand...
    laat het bovenop iets langer en doe daar gel in, heb zo 123 niet een foto bij de hand

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb helaas ook geen tips. Mijn ventje heeft wel aardig wat haar, ik houd zelf niet zo van lang haar bij jongetjes. Als het te lang wordt, gaat het ook zo raar wijd staan bij zijn oortjes. Maar heel kort kan het daar ook nog niet geknipt worden, omdat hij zeg maar boven zijn oren nog niet heel veel haar heeft. Bovenop wel, maar tussen bovenop en oren dan weer niet zeg maar. Snap? Van de week was het weer zo ver, en toen heb ik het geprobeerd te temmen met zwitsal gel. Leuk bedacht, maar niet blijven zitten idd. Mss moet ik ook eens naar j&j gel kijken. Hema neem ik aan? Kan nooit veel kosten, en proberen waard.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Op zijn verjaardag had ik gel in zijn haar gedaan maar er moet echt onze gel in want anders houdt het dus niet .

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Hier een knulletje met stekeltjes. Ik gebruik gewone volwassen gel anders blijven zijn stekels niet omhoog staan. Hij heeft al best stevig haar.

Deel Deze Pagina