Hallo! Het viel mijn vannochtend al op dat onze dochter een rode vlek op haar knie had. Nu dacht ik van het kruipen maar hij trekt niet weg. Het is niet dik en ze lijkt er geen last van te hebben. Nu heeft ze de afgelopen twee dagen wel koorts gehad, maar ze is ook aan het hoesten. Heeft iemand dit wel eens gezien? De plek is ook warm overigens Groetjes
Steenpuist? Heeft onze dochter eens gehad, maar ja, die wordt uiteindelijk wel dik... Hoe groot is hij?
Late reactie... Was topic kwijt Het er nog steeds en is ook niet dikker geworden dus denk niet het is. Wel bedankt voor je reactie
Als de plek warm is zou ik even langs de huisarts gaan. Zeker gezien je verhaal i.c.m. koorts. Warm + rood duidt nl vaak op een ontsteking.
Ja alleen wilde ik dat dus doen en nu is die weg. Ik dacht namelijk ook aan een ontsteking. Maar de koorts is ook weg, dus wat het nu geweest is...
Houdt het wel in de gaten.Een kennis haar dochter had een artritische sepsis in haar heup.Die plek begon uiteindelijk wel te pussen.Nu 4 weken antibiotica per infuus.Dat meisje is overigens wel al 9 jaar.