mijn zoontje probeert dezer dagen na zijn middag slaapje in zijn bed te koprollen, er is geen ruimte in zijn bed om het goed te oeffenen en zo valt hij een beetje scheef. ik vind dat erg grappig om te zien.maar ik ben bag dat hij zich kwetst hiermee. proberen jullie kindjes ook te koprollen?moet ik hem tegen houden of gewoon laten?(hij heeft er enorm lol van, heel veel lachen)
Lekker laten gaan. Het enige is denk dat hij met zijn arme en benen tussen de spijlen komt, Dan hoor je van zelf gegil en is het tijd om in te grijpen. Wel snel die knuf van jou met koprollen meestal is dat pas iets voor na het 2 de levensjaar.
is dat vroeg? dat wist ik niet. het is wel een geen mooie koprol hoor. een beetje zijvaarts. hij is eigenlijk extreem lenig en heeft hypotonie. misschien daarom vroeg? hij zou daarom ook veel later lopen. maar hij is dus wild bezig om mee te kunnen doen denk ik. nou hij is ook groot als een 2 jarige!daarom ook weinig ruimte in bed. ik heb wel hoofd en zij beschermer in zijn bed.moeilijk hoor.
Onze tweeling doet het ook, lekker laten rollen. Ze geven het zelf wel aan als het fout gaat. Ze liggen zelfs in een deuk als ze dan heel gek tegen de zijkant van hun bed aanhangen
Ach, zolang ze het zelf doen... Julia probeert het ook, maar kan het alleen met een duwtje van mij. Als ze het zelf doet, valt ze achterover Wel leuk gezicht, en ze vindt het prachtig!
Mijn dochter kan sinds kort ook koprollen . Ze mag het van mij alleen in haar bedje of op het gras, nog niet op het laminaat, dat vind ik te hard als ze verkeerd terecht komt.. Maar t ziet er heel grappig uit he
ik hoorde dat mijn zoontje van 18md er laatst ook mee bezig was bij opa en oma, echt leuk!! ik denk dat je t inderdaad wel hoort zodra het dreigt mis te gaan en dan natuurlijk ingrijpen,,,
nou hij heeft het vandaag niet gedaan na zijn middag slaapje. hij heeft alleen een beetje rollen bollen in zijn bedje, is zo vrolijk na zijn middag dutje. ik vond het eigenlijk een beetje eng de laatste keer met zijn nek(hij is dus extreem lenig, heeft vanaf geboorte fysio gehad). was blij dat hij het niet deed vandaag. hij is nu meer op lopen gefocust omdat hij nu in de park los mag lopen. of beter gezegd oppoh (=lopen) wat een geweldige leeftijd is dit!
ons meisje doet het ook steeds! het lukt alleen nog niet zo goed waardoor ze vaak op haar hoofd en tenen staat te hippen haha. ben benieuwd wanneer ze echt gaat rollen.