Weet er iemand buiten de Puckababy nog een warme slaapzak? Gezien de prijs van de Puckababy, wil ik eerst zeker weten dat er geen goedkopere varianten zijn. We hebben al slaapzakken van Jolein en Fresk.
Wij konden t af met een van de hema, zonder mouwen (ze is geboren in december, die eerste winter lag ze nog onder een deken) had ze ook met mouwen maar ze had t dan weer veels te warm, tis ook wel een kernreactor van zichzelf.
Puckababy is hier favoriet en wat mij betreft geld meer dan waard, maar Hema en prenatal hebben ook prima warme slaapzakken!
Hier absoluut fan van de puckababy! Al z’n geld waard, zeker omdat je hem het hele jaar door kunt gebruiken vind ik hem niet zo duur. Koeka heeft ook fijne, warme slaapzakken. Maar ik zweer bij de Puckababy.
https://www.babypark.nl/briljant-baby-nijntje-ster-winter-slaapzak-grijs-110-cm.html?utm_source=affiliate&utm_medium=cps&utm_campaign=Awin-Awin&ref=affiliate&awc=12473_1537859453_bd71ffd5cb50d5ee11cfe7e73530da98
Hier ook puckababy fan! Heb ze via mp gekocht. Scheelde de helft in bedrag en zijn echt meer dan prima in orde en kunnen voor allebei de Kids nog wel door. Ze heeft ze nu al een jaar aan. Hetzelfde geld was ik ook kwijt geweest met losse zakken van Hema bijv voor zomer en winter en je moet er eigenlijk 2 of 3 hebben ivm ongelukjes of spugen etc. Dus was ik echt duurder uitgeweest zelfs
De mama-mazzeldagen hebben de beslissing iets makkelijker gemaakt! Puckababy is on the wat! (Met €20 korting)
Hier ook gek op de Puckababy. Ze heeft in de piep gelegen, in de mini en nu het inbakeren klaar is in de newborn bag. Die heb ik tweedehands gehaald omdat ik er van elk 2 wou hebben ivm wassen (dus dan 6 zakken in totaal al gehaald) en ik vond dat dan voor een half jaartje wel een duur grapje worden. Straks als ze in die 4 seizoenen zak past koop ik ze wel nieuw, daar passen ze als het goed is heel erg lang in!