Wie o wie herkent dit...... Julia spuugt af en toe een beetje melk. Dit is normaal. Maar wat ze ook doet is 1 a 2 keer per dag spugen door mond en neus. Ik heb het gegoogled maar vind hier geen antwoord op. Ik hoop dat andere moeders mij kunnen geruststellen. Wiens baby doet dit ook wel eens?
Ja hoor, heel normaal! Jongere babietjes hebben daar weinig last van hoor. Bij ons mevrouwtje van 16mnd gebeurt het heeeel soms nog wel eens: heeft ze net een slokje bv op en speelt dan vrolijk en druk verder, met als gevolg dat er melk terugkomt. Door dr neus. Nou, moet je dat koppie dan es zien. Yakkie! Snif snif. hahaha
Toen Nathan nog heel klein was deed hij dat ook. Vooral als hij veel moest spugen dan kwam het echt overal uit..
Eef deed dat ook.. was helemaal in paniek.. hihi.. wist ik veel dat dat allemaal zo kort met elkaar in verbinding staat Wisten jullie ook dat kleine baby's eigenlijk nog niet in staat zijn om goed door de mond heen te ademen? Dat leren ze naarmate ze ouder worden, zei de HA tegen mij toen Eef verkouden was een paar maandjes terug.. maar door de neus heen is normaal hoor..