Ik zoek voor de komende maanden leuke, warme slofjes voor mijn dochter. Ze zit regelmatig in de draagdoek en ik heb dus warme, winddichte slofjes nodig die er ook nog leuk uitzien . Ze hoeven absoluut niet lowbudget te zijn, ik vind de kwaliteit het belangrijkste en wil daar best iets meer voor betalen. Ik heb echter voor mijn zoon destijds Uggs gekocht, maar die vielen om de haverklap op straat omdat ze dus heel makkelijk uitgingen, te makkelijk. Ze is nog erg jong (11 weken nu) dus er hoeft niet op gelopen te worden. Iemand goede ervaringen met slofjes die aan mijn eisen voldoen?
Ik zou voor wollen slofjes gaan, zoals deze Schoentjes -winterlok met lekkere warme sokken erin. Zo bleven D. voetjes altijd warm en droog. Ik heb zelf deze gemaakt, die blijven ook perfect zitten!
Ik had destijds voor mijn dochter de Babypaws Venus. Nou had zij best mollige beentjes en bleven ze mooi zitten. Ik weet niet hoe dat is met wat dunnere beentjes. Dit was wel 2 jaar geleden, maar ik geloof dat ze nog wel te koop zijn.
Laravelk: Wollen sokken/sloffen zijn niet echt mijn ding geloof ik haha. Krijg ze soms van oma en ze zijn hartstikke lekker om in huis aan te hebben, maar vind ze niet zo leuk dat ik er ook mee over straat ga Allistair: Ik ga even googlen op babypaws!
slofjes van aapie zijn lekker warm en vallen niet uit. Leren babyslofjes | Babyschoenen deze bijvoorbeeld
Hier ook fan van aapies. In de winter had ik laarsjes voor de oudste, voor de jongste binnenkort ook even bestellen. Draag haar nu nog met de beentjes naar binnen.