Wie herkent deze ''maxi-cosi'' ? Weet enkel dat tie van een x-adventure set moet komen.. maar welke dan?? Of waar kan je deze online vinden? Kom er zelf niet echt uit
o nee deze zegt mij ook helemaal niks. Is indd niet van maxi cosi zelf en ook niet van mutsy naar mijn weten
ook nog nooit gezien, er moet toch echt wel ergens een sticker opzitten met een jaartal en evt een merk! Die mag je er normaal niet afhalen
hier een autostoel groep 0 van X-adventure. Hij lijkt daar wel op. Autostoel X-Adventure Jazz Antra | Baby & Tiener Maar wat heb je hier juist van nodig? Als ik het goed begrijp, dan heb je dat stoeltje toch thuis staan he?
hij lijkt hier wel heel erg op ja ! Nou toevalling heb ik em idd ja niet even zo binnen handbereik maar ik dacht te begrijpen dat deze op een wagen kon en wou graag weten van welk model die dan afkomt lijkt er heel erg op! Zal em binnekort ff opzoeken dan maar vorige keer keek ik ook al en toen kon ik nergens een sticker of iets dergelijks vinden namelijk
Geen idee, maar hou er rekening mee dat sommigen autostoeltjes al zijn afgeschreven kwa veiligheid na zoveel jaar..
En waar zoek je dan precies op? Als je als zoekterm maxi cosi van x adventure gebruikt dan kom je niet ver Fout die veel mensen maken. Die noemen alle draagbare baby autostoelen uit gemak een maxi cosi. Die stoel op de foto is GEEN maxi cosi. Maxi cosi is geen ding wat veel mensen denken maar een merk van wagens en verschillende autostoelen De eerste autostoel is een groep 0 stoel. Zoek daar eens op